Numer oferty: StPr/25/2535
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gałczyńskiego 2, 85-322 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - diagnozowanie potrzeb podopiecznych,
- opracowywanie planów pracy w oparciu o diagnozę psychologiczną,
- poradnictwo psychologiczne dla podopiecznych,
- prowadzenie psychoedukacji,
- poradnictwo indywidualne i grupowe,
- współpraca z zespołem terapeutycznym,
- współtworzenie indywidualnych planów terapeutycznych dla podopiecznych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 21.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie brutto 6.000 zł + 5 % premii + dodatek stażowy + dodatek motywacyjny 1.000 zł
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: psycholog
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, uczciwość, wysoka kultura osobista, empatia, wrażliwość
oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy
NIP: 9670117200
REGON: 091338640
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gałczyńskiego 2, 85-322 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Lucyna Kowalczyk
Nr telefonu: 665-996-965
E-mail: lucyna.kowalczyk@zdpsiow.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Kontakt tel. 665 996 965 - p. Lucyna Kowalczyk w godz. 7:00 - 15:00 lub e-mail: lucyna.kowalczyk@zdpsiow.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7:00-15:00