Numer oferty: StPr/25/1947
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 88-100 Kłopot 10, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: organizacja i obsługa pracy biura, wsparcie działu logistyki i sprzedaży, wsparcie aministracyjne, obsługa klienta
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia: umowa z możliwością przedłużenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: komunikatywność, dokładność, dobra organizacja pracy, znajomość Pakietu Microsoft Office, znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA TECHNICZNEGO I USŁUG INVEST-SUPPORT JACEK SMOKOWSKI
NIP: 5562613822
REGON: 340747968
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 88-100 Kłopot 10, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@invest-support.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: APLIKACJĘ zawierającą CV z dopiskiem asystentka (z klauzulą dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych), proszę przesyłać na adres rekrutacja@invest-support.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail