Numer oferty: StPr/25/2529
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Podchorążych 33, 85-677 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków w szczególności:
1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;
2) opracowywanie zbiorczej ewidencji przydzielonych zadań inwestycyjnych w fazie realizacyjnej i stopnia ich zaawansowania;
3) przyjmowanie, sortowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji;
4) tworzenie (na podstawie otrzymanych informacji), archiwizacja i rejestracja dokumentów;
5) wnioskowanie do Szefów Wydziałów / Sekcji lub innych odpowiednich pracowników tut. Zarządu o uzyskanie informacji, opinii, wyjaśnień, materiałów i dokumentów niezbędnych do prawidłowego i terminowego wykonywania zadań;
6) współuczestnictwo w procedowaniu wniosków inwestycyjnych, korekt wniosków inwestycyjnych, programów inwestycji oraz aktualizacji programów inwestycji, dokumentacji projektowej, posiedzeniach KOPI związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej na etapie przygotowania dokumentacyjnego;
7) wykonywanie zadań wynikających z bieżących potrzeb i decyzji przełożonych;
8) współuczestnictwo w przygotowywaniu materiałów na potrzeby Sekcji Planowania;
9) przygotowywanie stosownych uzgodnień do wniosków inwestycyjnych oraz Programów Inwestycji na zadania inwestycyjne według potrzeb;
10) przygotowywanie meldunków i sprawozdań;
11) udział w wizjach lokalnych oraz naradach organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe niezbędne w związku z koniecznością opiniowania i opracowywania dokumentacji;
12) prowadzenie zestawień oraz ewidencji Sekcji Planowania w zakresie wniosków inwestycyjnych oraz Programów Inwestycji.
13) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI oraz przełożonych wyższego szczebla;
14) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;
15) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
16) rozliczanie zadań inwestycyjnych (elaborat);
17) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.
RODZAJ UMOWY: UMOWA O PRACĘ NA OKRES PRÓBNY, CZAS OKREŚLONY 1 ROK, a docelowo CZAS NIEOKREŚLONY.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 951 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie kwota brutto 4.951,00 zł. + 12% premii regulaminowej + dodatek za staż pracy, pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe.
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Biegła obsługa pakietu MS Office
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), budowlane
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie;
- staż pracy udokumentowane przynajmniej 4-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- umiejętność biegłej obsługi komputera - pakietu Microsoft Office;
- znajomość branży budowlanej;
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
- odpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagania preferowane:
- wykształcenie wyższe (w kierunku budowlanym lub pokrewnym);
- staż pracy udokumentowane przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE wydane przez ABW lub SKW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie poszerzonego postepowania sprawdzającego;
- zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- odporność na stres dokładność, terminowość;
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w instytucji wojskowej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W BYDGOSZCZY
NIP: 5541006057
REGON: 090570782
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Podchorążych 33, 85-677 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej /oraz przyszłych* rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO));
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie (kopie świadectw pracy);
- w przypadku osoby niepełnosprawnej kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
- oświadczenie kandydata o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- dokumenty aplikacyjne złożone w związku z przeprowadzonym naborem będą przechowywane w Wydziale Koordynacji i Analiz do dnia rekrutacji, a następnie komisyjnie zniszczone w ciągu 14 dni od zakończenia rekrutacji;
- kontakt tel: pod nr 261-413-882; 261-413-855; 261-413-860.
- na adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-677 ul. Podchorążych 33; w Sekcji Personalno-Administracyjnej p. 9, w zamkniętej, podpisanej kopercie z dopiskiem: "WP(iR)" nabór na stanowisko "samodzielny referent" w terminie do 20.12.2025 r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta