Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 listopada 2025 (piątek)

Podinspektor ds. mieszkaniowych - Strzegom, dolnośląskie

Data dodania: 2025-11-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Pracodawca: Urząd Miejski w Strzegomiu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1034

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: rynek Rynek 38, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1/ zapewnienie prawidłowego pod względem
technicznym funkcjonowania, zabezpieczenia i
eksploatacji mieszkaniowego zasobu Gminy Strzegom,
2) przygotowywanie planów remontowych, analiz i sprawozdań związanych z gminnym zasobem mieszkaniowym oraz przygotowanie i realizacja gminnych inwestycji realizowanych w Wydziale Gospodarki Lokalowej,
3) pełnienie nadzoru i prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i realizacją remontów gminnych zasobów mieszkaniowych, w tym udział w planowaniu,
4) nadzór oraz prowadzenie spraw związanych z przewidzianych prawem przeglądów, napraw i
remontów w administrowanych budynkach,
5) prowadzenie spraw związanych z opuszczeniem lokalu, przekazaniem do depozytu majątku osób eksmitowanych, oddaniem lokalu pop zasiedlenie,
6) planowanie wydatków budżetowych związanych z realizacją przydzielonych zadań, rozliczanie wydatków,
7) rozliczanie energii w nieruchomościach będących mieszkaniowym zasobie Gminy Strzegom,
8) przydzielanie zadań pracownikom zatrudnionym w ramach robót publicznych, nadzór nad prawidłowością wykonywanych przez nich prac
9) prowadzenie spraw związanych z przebudową lokali, wprowadzaniem ulepszeń,
10) przygotowywanie projektów uchwał Rady
Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie
spraw przez siebie prowadzonych,
11) współpraca z Administratorami i Zarządami
Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie remontów, inwestycji,
12) współpraca z dostawcami usług.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 7 650 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne (to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) wykształcenie - wyższe,
3) staż pracy ogółem - 3 lata,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) znajomość aktów prawnych:
a) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i
o zmianie Kodeksu cywilnego,
b) ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do ustawy związanych z utrzymaniem stanu technicznego gminnych obiektów budowlanych,
c) ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych,
e) ustawy o samorządzie gminnym,
f) podstawowa znajomość Statutu Gminy oraz Regulaminu
Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
w Strzegomiu.
2. Pozostałe wymagania niezbędne (określone w opisie stanowiska pracy):
3. Wymagania dodatkowe:
1) komunikatywność,
2) dobra organizacja pracy i dokładność,
3) samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań,
4) umiejętność pracy pod presją czasu,
5) umiejętność planowania zakupów materiałów i usług budowlanych,
6) umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS OFFICE.
Wymagane dokumenty aplikacyjne oraz informacja o sposobie ich
składania znajdują się na stronie www.bip.strzegom.pl w zakładce
oferty pracy - oferty pracy 2025 - nabory na stanowiska: podinspektor ds. mieszkaniowych

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Strzegomiu
NIP: 8840031478
REGON: 000526104
Adres www: https://bip.strzegom.pl/public/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: rynek Rynek 38, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne oraz informacja o sposobie ich
składania znajdują się na stronie https://bip.strzegom.pl/public/ w zakładce oferty pracy - oferty pracy 2025 - nabory na stanowiska:
podinspektor ds. mieszkaniowych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne oraz informacja o sposobie ich składania znajdują się na stronie https://bip.strzegom.pl/public/ w zakładce oferty pracy - oferty pracy 2025 - nabory na stanowiska: podinspektor ds. mieszkaniowych

opublikowano: 2025-11-20
ostatnia aktualizacja: 2025-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności