Numer oferty: StPr/25/2106
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Ogłoszenie o pracy zostało zamieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej- http://bip.um.ustka.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Siedzibie Urzędu Miasta Ustka.
Zakres obowiązków:
1) Przygotowanie i prowadzenie postępowań w zakresie:
a) regulowania stanów prawnych nieruchomości,
b) wydzierżawiania (w szczególności nieruchomości rolnych) oraz wynajmowania
i użyczania pozostałych nieruchomości gminnych,
c) naliczania odszkodowań za bezumowne korzystanie z nieruchomości gminnych.
2) Współpraca przy prowadzeniu całokształtu spraw związanych z dzierżawą lokalizacji sezonowych.
3) Współpraca w zakresie prowadzenia ewidencji składników mienia Gminy.
4) Udział w komisji przetargowej zbywanie i wydzierżawianie nieruchomości należących do Gminy.
5) Sprawowanie zastępstwa współpracowników wydziału, zgodnie ze wskazaniem Naczelnika Wydziału.
6) Prowadzenie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
7) Sporządzanie sprawozdań i zestawień w zakresie przydzielonych zadań.
8) Udział w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału.
9) Sporządzanie projektów uchwał, zarządzeń, dokumentów i innych materiałów w zakresie przydzielonych zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze co najmniej 5500 zł brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
preferowane wykształcenie z zakresu gospodarki lub zarządzania nieruchomościami (lub pokrewne), prawa, administracji,
doświadczenie zawodowe w pracy samorządowej,
znajomość regulacji prawnych z zakresu Kodeksu cywilnego (szczególnie w części dot. mienia, umów, formy czynności prawnych, oświadczeń woli, własności i innych praw rzeczowych), ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego,
dobra znajomość obsługi komputera,
kreatywność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Ustka
NIP: 8392919310
REGON: 000523873
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Szewczyk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kopie dokumentów potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub oświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia,
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
6) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór na Inspektora GN ":
w Urzędzie Miasta Ustka Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana
Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na powyższy adres.
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 25 listopada 2025 r. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane i nastąpi rozstrzygnięcie naboru. Liczy się data wpływu do Urzędu. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154309, 59 8154331
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście