Numer oferty: StPr/25/1474
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przygotowywanie i redagowanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych (współpraca z agencją graficzną), współtworzenie i zarządzanie treściami na stronie internetowej oraz w social mediach Fundacji, działania PR: wsparcie w budowaniu odpowiednich relacji z mediami (pisanie komunikatów prasowych i informacji dla mediów) oraz klientami (dbałość o jakość usług), współtworzenie organizowanych przez Fundację projektów oraz wydarzeń (zaangażowanie w przygotowania oraz obecność podczas wydarzenia), dbanie o zaplecze gadżetów reklamowych Fundacji, wykonywanie dokumentacji fotograficznych bieżącej działalności Fundacji, planowanie i koordynowanie wydarzeń marketingowych, wsparcie administracyjne w tworzeniu dokumentacji działu marketingu. Oferujemy: umowę o pracę (pełny etat), jasny system premiowy, dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dodatkowy pakiet medyczny, pracownicze plany emerytalne PPE, możliwość korzystania z usług oferowanych przez Fundację na preferowanych warunkach zgodnie z procedurami wewnętrznymi. Dokumenty aplikacyjne (CV) prosimy dostarczyć w terminie do 24.11.2025 r. w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. organizacji i marketingu, do sekretariatu Fundacji, lub
pocztą na adres: Fundacja Elektrowni Rybnik ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, lub
mailem: malgorzata.dabrowska@fundacjaelektrownirybnik.pl.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 24.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- zorientowanie na klienta
- dobra organizacja pracy
- samodzielność w działaniu
- dyspozycyjność
- znajomość pakietu MS Office (Word, Exel, Power point) w stopniu średniozaawansowanym
- sumienność
- komunikatywność
- analityczne myślenie
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: FUNDACJA ELEKTROWNI RYBNIK
NIP: 6423226973
REGON: 387610945
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Dąbrowska
E-mail: malgorzata.dabrowska@fundacjaelektrownirybnik.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta