Numer oferty: StPr/25/1684
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem, wydawaniem decyzji i zawieraniem umów
w zakresie lokalizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w drogach gminnych
i gruntach gminnych,
2. Wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej,
3. Uzgadnianie dokumentacji technicznych i budowlanych w zakresie
budowy/przebudowy/remontu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
4. Współpraca z przedsiębiorstwami wodno-kanalizacyjnymi w zakresie bieżącego utrzymania
infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Bieruń,
5. Nadzorowanie spraw związanych z przygotowaniem i wdrażaniem wieloletnich planów
modernizacji i rozwoju sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
6. Prowadzenie i nadzorowanie prac na gminnej infrastrukturze wodociągowej i kanalizacyjnej,
7. Prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z tworzeniem i funkcjonowaniem wykazu
składników majątkowych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
8. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem gminy Bieruń w wodę pitną oraz
zapewnieniem odbioru ścieków z terenu gminy, we współpracy z jednostkami i podmiotami
zewnętrznymi,
9. Ustalanie wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej.
10. Przygotowanie oświadczeń do PGW Wody Polskie dotyczących ponoszenia opłat za usługi
wodne,
11. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i aktualizowaniem granic aglomeracji,
12. Prowadzenie ewidencji gminnych pozwoleń wodno-prawnych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 820 PLN
Opis wynagrodzenia: Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, z tym, że pierwsze 5% przysługuje po 5 latach pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka",
- perspektywę rozwoju zawodowego,
- udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów/ kursów,
- pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej,
- możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Miejskiej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do szkieł korygujących wzrok.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier inżynierii środowiska - systemy wodociągowe i kanalizacyjne
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego; umiejetność posługiwania się narzędziami pomiarowymi i kontrolnymi;
- prawo jazdy kategoria - B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie min. średnie,
2. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego
państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. nieposzlakowana opinia,
5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
7. umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, projektową, mapami geodezyjnymi,
8. posiadanie prawa jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
1. minimum 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z utrzymaniem infrastruktury liniowej (np. w przedsiębiorstwach wod-kan., firmach zajmujących się utrzymaniem sieci),
2. preferowane kierunki ukończonych szkół: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, budownictwo bądź kierunki pokrewne,
3. znajomość zapisów ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy
o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Bieruniu
NIP: 6462872594
REGON: 271504897
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://www.bierun.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Wojtyczka
Nr telefonu: 327080918
E-mail: urzad@um.bierun.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny podpisany przez kandydata oraz kwestionariusz osobowy,
2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy w dziedzinach wskazanych
w ogłoszeniu,
6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych,
8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe,
9. oświadczenie o przyjęciu do wiadomości informacji o przetwarzaniu danych osobowych
w procesie rekrutacji,
10. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, innych niż
wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, do realizacji procesu rekrutacji.
Wyżej wymienione oświadczenie powinny zawierać klauzulę następującej treści:
Jestem świadomy/świadoma odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 1 grudnia 2025 r.
1) w formie elektronicznej na adres e-mail urzad@um.bierun.pl lub skrzynkę ePuap/Bierun/SkrytkaESP wypełniając załączony formularz dostępny na stronie internetowej urzędu.
Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku,
2) w formie papierowej w Kancelarii Urzędu, lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Bieruniu, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Gospodarki Komunalnej.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Bieruniu po terminie, nie będą rozpatrywane. Termin uważa się za zachowany, jeśli oferta wpłynie najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu.
Wynik naboru zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznych Urzędu Miejskiego w Bieruniu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 708 09 69.
Postępowanie Rekrutacyjne przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna. O terminie i miejscu postępowania kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie.
Burmistrza Miasta
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - https://bip.bierun.pl/praca/oferty-pracy/Nabor-do-Wydzialu-Gospodarki-Komunalnej/idn:16979