Numer oferty: StPr/25/2734
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wapiennikowa 90, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Aktywny udział w ustalaniu i realizacji polityki finansowej firmy.Wspieranie kluczowych decyzji zarządu poprzez dostarczanie informacji na temat aktualnej kondycji finansowej przedsiębiorstwa, możliwości zwiększenia efektywności finansowej, planowanych działań i prognoz.Tworzenie systemu raportowania i controllingu, który realnie wspiera decyzje Zarządu. Tworzenie bieżącej oraz długoterminowej strategii finansowej firmy. Poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność firmy. Analiza kosztów i rentowności, rekomendowanie działań zwiększających efektywność i wynik. Nadzór i koordynacja przygotowania budżetu, jego realizacji i kontroli. Ocena ryzyka finansowego inwestycji, transakcji, lokat itp., rekomendacja inwestycji, a następnie kontrola stopnia zwrotu zaangażowanego kapitału.Koordynacja i nadzór systemu księgowości i sprawozdawczości finansowej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 9 000 PLN
Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: dyrektor operacyjny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, mile widziany kierunek - finanse.Doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 5 lat.
Doświadczenie w branży: 5 letnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w dziale finansowym spółki produkcyjnej.Posiadanie prawa jazdy: wymagane aktualne uprawnienia kategorii B. Znajomość języków obcych: mile widziana znajomość języka angielskiego. Znajomość programów komputerowych: pakiet MS OFFICE (w szczególności MS Excel), systemy ERP, systemy księgowe.
Znajomość zagadnień: dobra znajomość regulacji prawnych, zagadnień księgowych i podatkowych, wiedza z obszaru rachunkowości zarządczej i finansowej, wiedza z zakresu nowoczesnych metod zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Zakres obowiązków:Aktywny udział w ustalaniu i realizacji polityki finansowej firmy.Wspieranie kluczowych decyzji zarządu poprzez dostarczanie informacji na temat aktualnej kondycji finansowej przedsiębiorstwa, możliwości zwiększenia efektywności finansowej, planowanych działań i prognoz. Tworzenie systemu raportowania i controllingu, który realnie wspiera decyzje Zarządu. Tworzenie bieżącej oraz długoterminowej strategii finansowej firmy. Poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalną rentowność firmy. Analiza kosztów i rentowności, rekomendowanie działań zwiększających efektywność i wynik. Nadzór i koordynacja przygotowania budżetu, jego realizacji i kontroli. Ocena ryzyka finansowego inwestycji, transakcji, lokat itp., rekomendacja inwestycji, a następnie kontrola stopnia zwrotu zaangażowanego kapitału.
Koordynacja i nadzór systemu księgowości i sprawozdawczości finansowej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CENTRUM PRODUKCYJNE PNEUMATYKI "PREMA" SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 6570386838
Krótki opis działalności gospodarczej: Produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wapiennikowa 90, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 41 366-95-02
E-mail: rekrutacja@cpp-prema.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - wskazany kontakt email; rekrutacja@cpp-prema.pl, tel.: 41/366 95 02.