Numer oferty: StPr/25/1981
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 11 Listopada 4/5, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem pism i dokumentów w firmie,
Dbanie o porządek i organizację pracy biurowej,
Archiwizacja dokumentów,
Obsługa korespondencji,
Prowadzenie zamówień
Sporządzanie i wysyłanie pism, sprawozdań i raportów,
Przygotowywanie dokumentów i regulaminów administracyjnych,
Komunikacja z klientami i kontrahentami
Prowadzenie i uzupełnianie baz danych,
Rozliczanie umów,
Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej,
Prowadzenie niezbędnych postępowań zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych Spółki,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- prawo jazdy kat. B
- znajomość ustawy PZP
- znajomość kodeksu spółek handlowych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 1] : znajomość ustawy o społecznych formach rozwoju mieszkalnictwa.
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat pracy na stanowiskach biurowych.
KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:
- CV należy przesyłać e-mailem na adres: biuro@simchelm.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SIM CHEŁMSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 5632462128
REGON: 542234043
Krótki opis działalności gospodarczej: budownictwo, nieruchomości
Adres www: www.simchelm.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 11 Listopada 4/5, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
E-mail: biuro@simchelm.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając dokumenty rekrutacyjne na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych.
Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 - 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.