Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 31 grudnia 2025 (środa)

Specjalista/ka ds. pozyskiwania funduszy - Kaniów, śląskie

Data dodania: 2025-11-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Pracodawca: DOMINATOR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/1376

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: LUDOWA 59, 43-514 Kaniów, powiat: bielski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Analiza i ocena projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia oraz zgodności z przepisami, przygotowywanie i składanie wniosków, kontrola dokumentacji finansowej i merytorycznej, współpraca z instytucjami nadzorującymi realizację projektów, monitorowanie kwalifkowalności wydatków, prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi, udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty, rozliczanie projektów (przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów), udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty.

Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.00-15.00 od PN do PT.
Umowa o pracę na okres próbny z możliwością stałego zatrudnienia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (preferowane ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne), doświadczenie w samodzilenym przygotowywaniu dokumentacji i rozliczaniu projektów, doświadczenie w weryfikacji wniosków o płatność na zlecenie instytucji finansujących, umiejętność pracy z dokumentacją finansową i projektową, biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word),

Wymagane min 2-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania i rozliczania projektów inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych współfinansowanych ze środków publicznych/unijnych.


O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: DOMINATOR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6521751083
REGON: 522496037
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: LUDOWA 59, 43-514 Kaniów, powiat: bielski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Sadowska
E-mail: kadrydominator@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV na adres e-mail;
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-11-19
ostatnia aktualizacja: 2025-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności