Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 listopada 2025 (piątek)

Podinspektor d/s obronnych (1/2 etatu) - Chełm Śląski, śląskie

Data dodania: 2025-11-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Pracodawca: URZĄD GMINY CHEŁM ŚLĄSKI
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1681

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Stanisława Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań:
- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego realizowanych na terenie gminy Chełm Śląski,
- prowadzenie ewidencji i wydawanie decyzji w celu nałożenia świadczeń rzeczowych i osobistych
- realizacja zadań z zakresu Obrony Cywilnej Plan Zarządzania kryzysowego,
- planowanie, organizowanie, realizowanie szkoleń, treningów i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
- nadzór nad planowaniem i realizacją zadań bieżących i inwestycyjnych z zakresu zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
- tworzenie i utrzymanie zasobów niezbędnych dla ochrony ludności,
- nadzór nad sprzętem obrony cywilnej, zestawienia, potwierdzanie stanu ilościowego sprzętu,
- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Służby Stałego Dyżuru Wójta Gminy Chełm Śląski,
- opracowanie i aktualizowanie planów operacyjnych,
- opracowanie i aktualizowanie Planów Obrony Cywilnej,
- opracowanie i aktualizowanie Planów Punktu HNS,
- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stopni alarmowych,
- opracowanie i aktualizowanie Planów Akcji Jodowej,
- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Zabytków,
- opracowanie Planu Ochrony przed Powodzią,
- opracowanie i aktualizowanie Planu Ewakuacji III stopnia
- opracowanie i aktualizowanie Planu Organizacji Systemu Wykrywania i Alarmowania,
- opracowanie i aktualizowanie Planu Działania Drużyny Wykrywania i Alarmowania,
- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Urzędu,
- opracowanie i aktualizowanie Regulamin Głównego Stanowiska Kierowania,
- opracowanie i aktualizowanie Planu Akcji Kurierskiej,
- opracowywanie procedur gier decyzyjnych oraz ćwiczeń obronnych oraz ich przeprowadzanie,
- koordynowanie organizacji miejsc doraźnego schronienia w przypadku wprowadzenia jednego ze stanów nadzwyczajnych lub w czasie wojny,
- wyznaczanie podmiotów ochrony ludności z określeniem ich zadań, zawieranie porozumień o współpracy,
- wykonywanie zadań związanych z obronnością i obroną cywilną.
* system czasu pracy równoważny w przedziale czasowym: 07:30-17:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 2 420 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej.

Wymagania dodatkowe:
- umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz ich stosowania,
- znajomość użytkowa i techniczna sprzętu obrony cywilnej,
- znajomość użytkowa i techniczna systemu ostrzegania i alarmowania oraz łączności,
- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,
- umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
- sumienność,
- umiejętność dobrej komunikacji i współpracy w zespole,
- umiejętność dobrej organizacji pracy i planowania,
- dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD GMINY CHEŁM ŚLĄSKI
NIP: 6462870230
REGON: 272593348
Adres www: www.chelmsl.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Stanisława Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Kołodziej
Nr telefonu: 32 225 75 03
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty :
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie urzędu gminy),
- list motywacyjny,
- kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy a w przypadku osoby pracującej aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ,
- w przypadku osoby niepełnosprawnej kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wszystkie dokumenty składane do postępowania konkursowego powinny być własnoręcznie podpisane (parafowane), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Określenie miejsca i terminu składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy w Chełmie Śląskim lub przesłać pocztą w terminie do dnia 28 listopada 2025 r. do godz. 14:00 na adres: Urząd Gminy w Chełmie Śląskim, 41-403 Chełm Śląski ul. Konarskiego 2 w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, numerem telefonu i dopiskiem: ,,Nabór na stanowisko podinspektora d/s obronnych.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie nie będą rozpatrywane, także te nadane przesyłką pocztową.

Przy naborze na w/w stanowisko obowiązuje rozmowa kwalifikacyjna w tym m.in. sprawdzenie wiedzy z zakresu w/w ustaw.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.chelmsl.pl: https://bip.chelmsl.pl/oferty-pracy/ogloszenia-o-prace
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://bip.chelmsl.pl/oferty-pracy/ogloszenia-o-prace

opublikowano: 2025-11-19
ostatnia aktualizacja: 2025-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności