Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 listopada 2025 (piątek)

Inspektor ds. administracyjno- technicznych - Świnoujście, zachodniopomorskie

Data dodania: 2025-11-19
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracodawca: Żegluga Świnoujska
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0578

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wybrzeże Władysława IV 12, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/42336/inspektor-ds-administracyjno-technicznych-caly-etat
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
W zakresie technicznym:
Współpraca przy opracowaniu planów remontów.
Nadzorowanie pracy WPT i magazynów pod względem administracyjnym oraz weryfikacja dokumentów dotyczących
zamówień publicznych.
Bieżące informowanie kierownika lub inspektora komórki technicznej o realizacji prac remontowych i występujących trudnościach.
W razie potrzeby zastępowanie kierownika komórki organizacyjnej działu technicznego.
Kontrola zasadności i nadzór nad właściwym użytkowaniem pobranych z magazynu urządzeń i części zamiennych w
zastępstwie kierownika,
Przygotowywanie raportów dotyczących korzystania ze środowiska naturalnego przez urządzenia w jednostce
organizacyjnej i nośników energii porządzone dla (np. Urząd Marszałkowski, KOBIZE, GUS itp.).
Kontrola dzienników okrętowych i maszynowych przy udziale Dyrektora ZDMiż.
Prowadzenie dokumentacji technicznej jednostek pływających.
Kontrola nad wykazami ważności certyfikatów jednostek pływający ZDMiż.
Śledzenie na bieżąco zmian w przepisach i zarządzeniach dotyczących gospodarki morskiej.
Monitorowanie i nadzorowanie realizacji umów wykonawców oraz egzekwowanie zapisów umownych.
W zakresie zamówień publicznych:
Wprowadzenie oraz monitorowanie przebiegu działań związanych z wdrożeniem w zakładzie pracy EZD elektronicznego
zarządzania dokumentacją; organizacja szkoleń dla pracowników zakładu w tym zakresie.
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień
Publicznych (PZP) oraz przepisami wewnętrznymi jednostki dotyczących działu technicznego ZDMiŻ.
Opracowanie dokumentacji postępowań w tym: szacowanie wartości zamówienia, ogłoszeń, opisów przedmiotu
zamówienia, projektów umów, kryteriów oceny oferty.
Prowadzenie postępowań zakupowych wyłączonych z PZP, zgodnie z regulaminem wewnętrznym,
Opracowywanie i publikacja zapytań ofertowych na platformie zakupowej jednostki oraz obsługa tego procesu do
momentu wyboru oferty i sporządzenie umowy.
Weryfikacja formalna i merytoryczna składanych ofert, sprawdzanie kompletności dokumentów, zasadności cen oraz spełnienia warunków udziału.
Udział w pracach komisji przetargowej oraz sporządzanie protokołów z przebiegu postępowań.
Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji z wykonawcami, w tym wezwań, wyjaśnień, zawiadomień o wyborze
oferty lub odrzuceniu w trakcie toczącego się postępowania.
Przygotowywanie projektów umów i uzgadnianie ich z właściwymi komórkami organizacyjnymi w tym z działem prawnym.
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz prawidłowa archiwizacja dokumentacji.
Współpraca z komórkami merytorycznymi w zakresie planowania zakupów i przygotowania OPZ oraz dokumentacji leżącej w zakresie czynności osób merytorycznych.
Monitorowanie i nadzorowanie realizacji umów wykonawców oraz egzekwowanie zapisów umownych. W razie potrzeby na polecenie przełożonych wykonywanie dodatkowych czynności nie wymienionych wyżej a
mieszczących się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowania zawodowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy służb technicznych żeglugi
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. administracyjno-technicznych 8/8 etatu
Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1. Obywatelstwo polskie*
2. Wykształcenie średnie/wyższe.
3. Doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat w przypadku wykształcenia średniego i 3 lata w przypadku wykształcenia wyższego.
4. Znajomość obsługi komputera.
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśine
przestępstwo skarbowe.
7. Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1. wiedza z zakresu eksploatacji i remontu siłowni okrętowych,
2. bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu: gospodarki morskiej, ochrony środowiska,
3. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy.
4. umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w praktyce.
5. predyspozycje osobowościowe:
a. wysoka kultura osobista,
b. umiejętność pracy w zespole,
c. dokładność, samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
d. umiejętność pracy pod presją czasu,
e. umiejętność planowania i ustalania priorytetów oraz zarządzania własną pracą,
f. zdolność efektywnego komunikowania się w różnych sytuacjach z osobami z różnych poziomów organizacji i z
innymi organizacjami,
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. stanowisko pracy na parterze
2. czas pracy: 8/8 etatu - 40 godzin tygodniowo,
3. praca w terenie i przy monitorze ekranowym,
4. wysiłek umysłowy,
5. planowany termin zatrudnienia od I grudnia 2025 r.
Praca w godzinach: 6:50-14:50

https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/42336/inspektor-ds-administracyjno-technicznych-caly-etat

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Żegluga Świnoujska
NIP: 8551478049
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wybrzeże Władysława IV 12, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Tamaka
Nr telefonu: 913215545
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny,
2. życiorys (cv) -
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Inspektor ds. administracyjno-technicznych 8/8 etatu w Zarządzie Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakic mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych."
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie** 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 5. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, 10. klauzula informacyjna dla kandydata (w załączeniu do ogłoszenia).
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu lub przesłać
za pośrednictwem poczty w terminie do 28 listopada 2025 r. do godz. 14:00 (uwaga: liczy się data wpływu do zakładu pracy) Na adres:
Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
ul. Wybrzeże Władysława IV 12
72-600 Świnoujście
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. administracyjno- technicznych -8/8 etatu w Zarządzie Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu "
Uwaga:
1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie
2.
3.
4.
5.
dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że
kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo
lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem najęzyk polski dokonane przez
tłumacza przysięgłego.
Prezydent Miasta, upowszechniając informację o wolnych stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych
stanowiskach urzędniczych, wskazuje stanowiska, o których poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii
Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej art. 11 ust. 2 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - https://bip.um.swinoujscie.pl/oferta-pracy/42336/inspektor-ds-administracyjno-technicznych-caly-etat

opublikowano: 2025-11-19
Komentarze
Polityka Prywatności