Data dodania: 2025-11-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Pracodawca: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie / 17 Brygada Zmechanizowana Międzyrzecz
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, ekonomia, rachunkowość, administracja biurowa
Numer oferty: StPr/25/0659
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 17, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji w obszarze ekonomiczno-finansowym
- kontrole dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym
- prowadzenie ewidencji rozliczeń oraz należności i zobowiązań
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 355 PLN
Opis wynagrodzenia: dodatek za wysługe lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: finanse, ekonomia, rachunkowość, administracja biurowa
Uprawnienia:
- Obsługa pakietu biurowego MS Office
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie / 17 Brygada Zmechanizowana Międzyrzecz
NIP: 4290066215
REGON: 080521018
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 17, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Szewczyczak
Nr telefonu: 261674467
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon