Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 listopada 2025 (piątek)

Inspektor ds. rozliczeń finansowo-księgowych - Zielona Góra, lubuskie

Data dodania: 2025-11-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Pracodawca: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1322

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Niepodległości 36, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym przyjętych do realizacji dokumentów (wniosków, umów, porozumień, zamówień, faktur, rachunków, zaliczek, rozliczeń zaliczek, delegacji) oraz ich opracowywanie i kompletowanie. Fakt kontroli pod względem formalno-rachunkowym pracownik potwierdza swoim podpisem.
2. Bieżące uzgadnianie, dekretowanie i księgowanie wszystkich dowodów dotyczących dochodów i wydatków ( w szczególności dotyczących Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych PFRON)- w zakresie przydzielonych rejestrów księgowych zgodnie z obowiązującym planem kont oraz według szczegółowości ustalonej w klasyfikacji budżetowej i planach finansowych.
3. Bieżąca analiza stanów rachunków bankowych, czuwanie nad wysokością środków niezbędnych do realizacji przelewów, sporządzenie przelewów bakowych, sporządzenie wyciągów bakowych.
4. Bieżące analizowanie wszystkich prowadzonych kont- uzgadnianie sald.
5. Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań z tytułu dostaw i usług, odprowadzenie dochodów.
6. Sporządzanie sprawozdań cząstkowych w zakresie przydzielonych rejestrów.
7. Sporządzanie wniosków o przekazanie środków PFRON.
8. Wystawianie not korygujących i obciążeniowych dotyczących wszelkich sprostowań, ewentualnego mylnego finansowania, księgowania oraz przeksięgowania należności i zobowiązań, ewidencja odsetek.
9. Czuwanie na bieżącym egzekwowaniem należności i zobowiązań, ewidencja odsetek.
10. Czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych.
11. Przygotowywanie dokumentacji i udzielanie wyjaśnień dla organów kontroli.
12. Realizacja zadań związanych z polityką bezpieczeństwa informacji.
13. Archiwizacja dokumentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 do 6 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik rachunkowości*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie średnie.
Kierunek/ specjalność ekonomiczne.
Doświadczenie zawodowe- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku księgowości budżetowej.
Uprawnienia, umiejętności: doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych , ustawy o samorządzie województwa, ustawy prawo zamówień publicznych , rozporządzeń dotyczących sprawozdawczości, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność stosowania właściwych przepisów prawa, samodzielność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
NIP: 9731009210
REGON: 081048430
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 36, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Izabela Flögel
Nr telefonu: 68 323 18 80
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-11-18
Komentarze
Polityka Prywatności