Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 27 listopada 2025 (czwartek)

Inspektor - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2025-11-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1383

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji, z uwzględnieniem systemu eDok.
2.Koordynowanie obiegu dokumentów.
3.Przygotowywanie zbiorczych informacji i sprawozdań z zakresu działania Departamentu.
4.Wykonywanie czynności związanych z zaopatrzeniem pracowników w sprzęt
i materiały biurowe.
5.Prowadzenie i ewidencja czasu pracy pracowników Departamentu we współpracy
z kmórką ds. osobowych.
6.Wykonywanie czynności z zakresu spraw administracyjnych zleconych przez przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor sanitarny
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • umiejętność pracy pod presją czasu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : pozostałe określone w ogłoszeniu nr 066.OZ.1.2025
[Umiejętność 1] : samodzielnego redagowania pism urzędowych i interpretowania przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań i obowiązków, radzenia sobie z wymagający
[Inne] : udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;
1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym
i nauce;
3)co najmniej 3-letni staż pracy;
4)udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;
5)znajomość obowiązujących aktów prawnych:
a)ustawy o samorządzie województwa,
b)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
c)ustawy o pracownikach samorządowych,
d)ustawy o dostępie do informacji publicznej,
e)rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
f)rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych,
g)Statutu Województwa Świętokrzyskiego.

2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
1)wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w jednym z następujących zakresów: administracja, zarządzanie, nauki o zdrowiu;
2)udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu obowiązków służbowych w zakresie zbieżnym z przedmiotowym stanowiskiem.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
NIP: 9591293724
REGON: 291019005
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Ewelina Janda-Wnuk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1)List motywacyjny i CV.
2)Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3)Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie,
np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy
o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia).
4)Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia,
o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.
Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE:
1.Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2.Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).
3.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
4.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
5.Lista sprawdzająca.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone
w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1)składać w zamkniętych kopertach do dnia 27 listopada 2025 r. do godz. 15.30
w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego
(budynek C2)
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
lub
2)przesłać pocztą do dnia 27 listopada 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu)
na adres:
Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego)
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
lub
3)przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 27 listopada 2025 r.
AE:PL-57494-35550-GDUUU-22
lub
4)przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 27 listopada 2025 r.
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
/3h680wewfh/SkrytkaESP
z dopiskiem:
Dotyczy naboru Nr 066.OZ.1.2025 na stanowisko inspektora w Departamencie Ochrony Zdrowia
Dodatkowe informacje pod nr tel. 41 395 16 58.

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - ePUAP, eDoręczenia

opublikowano: 2025-11-18
Komentarze
Polityka Prywatności