Numer oferty: StPr/25/0889
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Janusza Korczaka 5, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Obsługa centrali telefonicznej.
2. Rejestracja korespondencji przychodzącej.
3. Udzielanie klientom MOPR ogólnych informacji o świadczeniach i formach
pomocy udzielanych w Ośrodku.
4. Kierowanie klientów MOPR do odpowiednich działów, celem załatwienia
spraw.
5. Wydawanie klientom MOPR decyzji z zakresu pomocy społecznej.
6. Wydawanie klientom MOPR zaświadczeń z zakresu pomocy społecznej.
7. Przygotowanie i wysyłka decyzji z zakresu pomocy społecznej.
8. Rejestrowanie całej korespondencji MOPR w książce nadawczej oraz jej
wysyłka w urzędzie pocztowym.
9. Rozliczanie miesięczne ilości wysłanych listów z podziałem na poszczególne
komórki.
10.Zastępowanie pracownika Kancelarii w przypadku jego nieobecności.
Szczegóły oferty na stronie: https://bip.moprleszno.pl/dokument/1321
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: - szczegóły dotyczące wynagrodzenia zostaną przedstawione w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Znajomość pakietu MS Office
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. min. wykształcenie średnie,
6. co najmniej 3- letni staż w pracy,
7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym oprogramowania MS Office,
8. posiadanie umiejętności interpersonalnych tj.:
- umiejętność komunikacji: jasne przekazywanie informacji ustnie i pisemnie;
- kultura osobista w kontaktach z klientem i współpracownikami;
- praca w zespole: współpraca z pracownikami socjalnymi i innymi jednostkami;
- poufność i etyka zawodowa: dyskrecja przy obsłudze dokumentów i danych wrażliwych;
- odporność na stres: praca przy dużej liczbie dokumentów i terminów;
- inicjatywa i samodzielność: rozwiązywanie prostych problemów administracyjnych bez stałej kontroli.
Wymagania dodatkowe:
1. mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne);
2. doświadczenie w pracy administracyjnej lub kancelaryjnej, najlepiej w ośrodku pomocy społecznej;
3. ogólna znajomość pojęć związanych z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazu akt;
4. ogólna znajomość przepisów z kodeksu postępowania administracyjnego;
5. ogólna znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (RODO).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie
NIP: 6971573500
REGON: 410006070
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Janusza Korczaka 5, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania w załączniku;
b) list motywacyjny,
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, które są niezbędne do wykonywania pracy na aplikowanym stanowisku;
d) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku;
e) oświadczenie o niekaralności do pobrania w załączniku;
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub załączonych dokumentach, innych niż wymienione w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy - do pobrania w załączniku.
Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać do 25 listopada 2025 r. godz. 14.00
w kancelarii Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lesznie, ul. Janusza
Korczaka 5, lub I piętro, pok. 18 Dział Spraw Pracowniczych i Organizacyjnych lub dokumenty można przesłać pocztą na adres Ośrodka (decyduje data wpływudo Ośrodka).
https://bip.moprleszno.pl/dokument/1321
Sposób przekazania dokumentów: Termin: 25.11.2025r., Godziny : do 14.00