Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 24 listopada 2025 (poniedziałek)

Inspektor-ekodoradca - Trzyciąż, małopolskie

Data dodania: 2025-11-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Pracodawca: Urząd Gminy Trzyciąż

Numer oferty: StPr/25/0899

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie działań doradczych i informacyjno-edukacyjnych w zakresie OZE, efektywności energetycznej, źródeł ogrzewania, dostępnhych programów dofinansowania, uchwały antysmogowj, a także pomoc dla mieszkańców w wypełnianiu wniosków o dofinansowanie i ich rozliczaniu (w szczególnosci dla osób wykluczonych).
Koordynowanie realizacji przyjetej strategii ochrony powietrza (Program ochrony powietrza dla województwa małopolskiego), aby zapewnić trwałość i efektywność prowadzonych działań.
Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych.
Pozyskiwanie środków zewnetrznych przeznaczonych na ochronę powietrza.
Aktualizacja bazy CEEB na podstawie danych przekazywanych przez właścicieli i zarządców budynków.
Kontrole z zakresu ochrony powietrza wskazane w przepisach.
Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienie sprawnej i właścicwej obsługi interesantów.
Odpisywanie na pisma przychodzące.
Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza, Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.
Pozostałe zadania zgodne ze stanowiskiem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 30.11.2028
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: robotnik budowlany
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Uprawnienia:
  • prawo jazdy kat. B

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja publiczna, ekonomia, finanse, ochrona środowiska

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jednostkach samorządu terytorialnego.
Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym. Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej.
Znajomosć obsługi komputera i podstawowych programów.
Umiejetnosć pracy w zespole.
Samodzielność myslenia i działania.
Umiejętność podejmowania decyzji.
Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powirzone zadania.
Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym.
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
- Ustawa - prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r.
- Program Ochrony Powietrza dla województwa małopolskiego.
- Uchwała antysmogowa dla Małopolski.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Trzyciąż
NIP: 6750006949
REGON: 000550048
Krótki opis działalności gospodarczej: jednostka samorządowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 12 389 40 01
E-mail: sekretariat@gminatrzyciaz.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV na adres: sekretariat@gminatrzyciaz.pl
Tel.: 12/389 40 01
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-11-18
Komentarze
Polityka Prywatności