Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 grudnia 2025 (piątek)

Sekretarka (d) - Tarnów, małopolskie

Data dodania: 2025-11-18
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/2695

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa biura - umawianie spotkań, przyjmowanie gości, dbanie o porządek, organizowanie spotkań firmowych, przygotowywanie materiałów. Obsługa dokumentów - obsługa korespondencji oraz faktur, wprowadzanie do systemu, kserowania, skanowanie, archiwizacja, pisanie i wysyłka pism, dostarczanie pism oraz dokumentacji do urzędów, prowadzenie ewidencji umów oraz prac. Organizacja materiałów - zakupy papiernicze oraz higieniczne, odbiór materiałów z hurtowni, pilnowanie zużycia potrzebnych artykułów i ich uzupełnienie w zależności od potrzeb.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego.
Wymagania: wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia, znajomość obsługi komputera i programu MD Office, dobra organizacja pracy i prowadzenia dokumentacji, sumienność, umiejętność sporządzania pism, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowości, umiejętność pracy w zespole, mile widziane prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: Obsługa biura - umawianie spotkań, przyjmowanie gości, dbanie o porządek, organizowanie spotkań firmowych, przygotowywanie materiałów. Obsługa dokumentów - obsługa korespondencji oraz faktur, wprowadzanie do systemu, kserowania, skanowanie, archiwizacja, pisanie i wysyłka pism, dostarczanie pism oraz dokumentacji do urzędów, prowadzenie ewidencji umów oraz prac. Organizacja materiałów - zakupy papiernicze oraz higieniczne, odbiór materiałów z hurtowni, pilnowanie zużycia potrzebnych artykułów i ich uzupełnienie w zależności od potrzeb. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godzinach 07.00-15.00 . Wynagrodzenie: 4 666,00 zł brutto.
Pierwszeństwo w skierowaniu na ofertę przysługuje :
- bezrobotnym posiadającym Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny;
- bezrobotnym powyżej 50. roku życia;
- bezrobotnym bez kwalifikacji zawodowych;
- bezrobotnym niepełnosprawnym;
- długotrwale bezrobotnym;
- bezrobotnym i poszukującym pracy, będącym osobami do 30. roku życia;
- bezrobotnym samotnie wychowującym co najmniej jedno dziecko.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Doradca ds zatrudnienia
Nr telefonu: 14 688 23 55, 14 688 23 56
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, skierowanie

opublikowano: 2025-11-18
Komentarze
Polityka Prywatności