Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 listopada 2025 (piątek)

Referent do spraw rejestracji - Bochnia, małopolskie

Data dodania: 2025-11-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe, wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/0584

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia
2) Sporządzanie, a także wydawanie postanowień i decyzji w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.
3) Prowadzenie rejestru (ewidencji) bezrobotnych i poszukujących pracy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4) Ustalanie statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, uprawnień do zasiłku oraz innych świadczeń przysługujących na podstawie Ustawy.
5) Informowanie osób rejestrujących się o zasadach rejestracji, warunkach zachowania statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, o prawach i obowiązkach, zakresie pomocy.
Zakres zadań na stanowisku wskazano w ogłoszeniu o naborze opublikowanym w BIP pod adresem https://bip.malopolska.pl/
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 08.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
  • średnie branżowe
  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe 4-letnie
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • bardzo dobra obsługa komputera
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Bardzo dobra ogranizacja pracy oraz zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wymogi: wykształcenie min. średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera Windows ( pakiet MS Office oraz inne pakiety biurowe), mile widziane doświadczenie związane z wydawaniem decyzji i postanowień w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym, znajomość przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań na stanowisku, a w szczególności: ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ( na czas określony ) w godzinach 7;00 do 15:00. Miejsce pracy: Bochnia.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
NIP: 8681604009
REGON: 851769629
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania
Adres www: bochnia.praca.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krystyna Piela
Nr telefonu: 14 6149747
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: nabór na stanowisko w drodze konkursu. Szczegóły dotyczące konkursu oraz niezbędne dokumenty znajdują się https://bip.malopolska.pl/pupwbochni,a,2771146, nabor-na-stanowisko-referent-ds-ewidencji-i-swiadczen.html
Składanie dokumentów do dnia 28.11.2025r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-11-18
Komentarze
Polityka Prywatności