Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 2 grudnia 2025 (wtorek)

Specjalista ds. stanu posiadania - Wągrowiec, wielkopolskie

Data dodania: 2025-11-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wągrowcu
Pracodawca: NADLEŚNICTWO DUROWO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: lesnictwo/administracja/prawo/geodezja/gospodarka przestrzenna/pokrewn

Numer oferty: StPr/25/0439

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Durowo 4, 62-100 Wągrowiec, powiat: wągrowiecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie ewidencji gruntów i nieruchomości wchodzących w skład zarządu
Nadleśnictwa.
2) Analiza dokumentacji własnościowej, ewidencyjnej i geodezyjnej dotyczącej
gruntów zajętych pod domki letniskowe i obiekty rekreacyjne.
3) Opracowanie propozycji działań naprawczych i rozwiązań formalnoprawnych
w zakresie użytkowania gruntów przez podmioty zewnętrzne.
4) Przygotowywanie projektów umów, porozumień i wystąpień w sprawach
regulacji stanu prawnego nieruchomości.
5) Współpraca z organami administracji publicznej, geodezją, sądami
i notariuszami, kancelariami prawnymi.
3
6) Podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia bezumownego korzystania
z nieruchomości.
7) Udział w ustalaniu i znakowaniu granic.
8) Sporządzanie zestawień, analiz i sprawozdań dotyczących stanu posiadania
w zakresie powierzonego zakresu obowiązków.
9) Reprezentowanie Nadleśnictwa w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi oraz
w razie potrzeby udzielanie informacji mediom w zakresie powierzonym
przez nadleśniczego.
10) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z koordynacją nadzoru nad lasami
nie stanowiącymi własności Skarbu Państwa.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 do 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: lesnictwo/administracja/prawo/geodezja/gospodarka przestrzenna/pokrewn
Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • umiejętność prowadzenia rozmów z mediami oraz przedstawicielami społeczności lokalnej
  • znajomość obowiązujących w PGL LP: instrukcji kancelaryjnej, JRWA
  • umiejętność czytania i interpretacji map ewidencyjnych oraz dokumentacji geodezyjnej
  • znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych SILP, SILPweb
  • znajomość przepisów prawa: ustawy o lasach, ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawa geodezyjnego i kartograficznego, kodeksu cywilnego
  • znajomość obsługi systemów ewidencyjnych i programów GIS
  • znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • sporządzanie pism urzędowych i analiz
  • znajomość systemu operacyjnego MS Office

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: NADLEŚNICTWO DUROWO
NIP: 7660008388
REGON: 570064381
Krótki opis działalności gospodarczej: 5210/II/19/07 wizyta 30.06.2008
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Durowo 4, 62-100 Wągrowiec, powiat: wągrowiecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Tomasz Pierzkała
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę
urodzenia, dane kontaktowe (w tym adres e-mail), wykształcenie, kwalifikacje
4
zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia opatrzone
własnoręcznym podpisem,
2) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
3) zgodna na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii
(załącznik nr 1),
4) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych
(załącznik nr 2),
5) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (załącznik nr 3),
6) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i stawiane
wymagania w zakresie odpowiadającym stanowisku Specjalisty/Specjalistki
ds. stanu posiadania,
7) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia, kursy,
8) kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny
dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe,
potwierdzające minimalny staż pracy określony dla stanowiska
Specjalisty/Specjalistki ds. stanu posiadania,
9) inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2025-11-18
ostatnia aktualizacja: 2025-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności