Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 15 grudnia 2025 (poniedziałek)

Administratora systemu informatycznego w i sekcji wsparcia użytkowników i serwisu w oddziale informatycznym pełniącym funkcję centrum kompetencji i informatyzacji sądownictwa w sądzie apelacyjnym we wrocławiu - Wrocław, dolnośląskie

Data dodania: 2025-11-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/3667

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Tadeusza Zielińskiego 1, 53-531 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Centrum Kompetencji i Informatyzacji Sądownictwa Oddział Informatyczny Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu jest wiodącym ośrodkiem informatycznym sądownictwa powszechnego, realizującym ogólnopolskie projekty informatyczne których odbiorcami są strony postępowań sądowych jak również pracownicy resortu sprawiedliwości. Do największych zrealizowanych projektów należą m.in. wdrożenie protokołu elektronicznego w sądach powszechnych, Portal Informacyjny, Portal Orzeczeń, Centralna Poczta Sądowa, Centralna Usługa Katalogowa. Systemy te są utrzymywane w zasobach CKIS przez zespół wykwalifikowanych specjalistów.
Sekcja Wsparcia Użytkowników i Serwisu, do której prowadzona jest rekrutacja obejmuje swoim działaniem Sądy: Apelacyjny we Wrocławiu, Okręgowy we Wrocławiu, Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu, dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, w Miliczu, w Oleśnicy, w Oławie, w Strzelinie, w Środzie Śląskiej, w Trzebnicy, w Wołowie.

W naszym zespole będziesz zajmować się
a)Administracją:
•systemami Windows/Windows Server/Linux,
•środowiskami wirtualnymi Hyper-V i Vmware,
•serwerami aplikacyjnymi, plików, bazodanowymi, pocztowym,
systemami storage,
•usługami katalogowymi Active Directory,
b)Monitorowaniem systemów IT
c)Diagnozowaniem i rozwiązywaniem zagadnień technicznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem użytkowanym w sądach okręgu jeleniogórskiego.
d)Instalacją, konfiguracją, utrzymaniem sprzętu oraz aplikacji systemowych.
e)Rozwiązywaniem zgłoszeń w ramach II linii wsparcia oraz przekazywaniem nierozwiązanych incydentów do odpowiednich zespołów kompetencyjnych producentów i Wykonawców zewnętrznych.
f)Opracowywaniem/aktualizowaniem dokumentacji dla systemów teleinformatycznych.

Pracując z nami, zyskasz:
Udział w profesjonalnym zespole, realizującym interesujące projekty.
Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
Wsparcie doświadczonego zespołu administratorów.
Możliwość pracy w zróżnicowanym środowisku i codzienny kontakt z najnowszymi technologiami klasy Enterprise.
Okazję do codziennej współpracy z czołowymi inżynierami producentów.
Możliwość doskonalenia swoich umiejętności, poszerzania kompetencji i nabycia unikalnego doświadczenia.
Możliwość świadczenia pracy zdalnie.

Wymagania formalne:
Konkurs przeprowadzany jest na podstawie art. 31a § 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U. z 2024 r., poz. 334) oraz na podstawie § 2 i 4 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz. U. z 2014 r., poz. 400) w zw. z art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2025 r., poz. 1332).

1. Liczba wolnych stanowisk pracy: 1 w pełnym wymiarze etatu
2. Kandydat składa następujące dokumenty:

list motywacyjny oraz CV,
kwestionariusz osobowy
oświadczenie o posiadanym wykształceniu (udokumentowanie danych w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia nastąpi w kolejnym etapie konkursu),
oświadczenie o wymaganej praktyce i zajmowanych stanowiskach (udokumentowanie danych w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia nastąpi w kolejnym etapie konkursu)
oświadczenie kandydata dotyczące:
- pełnej zdolności do czynności prawnych,
- nieposzlakowanej opinii,
- niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- nieprowadzenia przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy,
- zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydata na pracownika (treść klauzuli umieszczona w załączeniu),
zgoda kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych w związku z ewentualną dalszą rekrutacją (lista rezerwowa). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie dalsza rekrutacja.

3. Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do: 15.12.2025 r.

Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
aplikując przez portal pracuj.pl*
* W przypadku aplikacji przez portal pracuj.pl wymagane w ogłoszeniu dokumenty należy dostarczyć poprzez ePUAP, opatrzone podpisem kwalifikowanym bądź podpisem zaufanym lub w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. T. Zielińskiego 1, najpóźniej w dniu przystąpienia do drugiego etapu konkursu
ePUAP* każdy dokument opatrzony podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym,
* W nazwie pisma należy podać Administratora Systemu Informatycznego K.1101.60.2025
bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, ul. T. Zielińskiego 1, w godzinach urzędowania sądu tj. w godzinach 7.30 15.30,
drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.

Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na stanowisko Administratora Systemu Informatycznego K.1101.60.2025 na adres:

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. T. Zielińskiego 1
Konkurs składa się z następujących etapów:
etap pierwszy: selekcja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu dotyczących między innymi wykształcenia i praktyki oraz wymaganych oświadczeń (osoby, które nie złożyły wymaganych oświadczeń zobowiązane są do ich złożenia przed przystąpieniem do drugiego etapu konkursu - nie dotyczy to klauzuli informacyjnej, którą należy podpisaną dołączyć wraz z wymaganymi dokumentami),
etap drugi: sprawdzian umiejętności w formie testu,
etap trzeci: rozmowa kwalifikacyjna.

Informacje dodatkowe:
Lista kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu publikowane będą w Biuletynie Informacji Publicznej Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu (adres: www.wroclaw.sa.gov.pl w zakładce: Oferty pracy).
Oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone. Kandydatury zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które nie zostały zakwalifikowane do zatrudnienia lub na listę rezerwową, mogą w terminie 30 dni od dnia zakończenia konkursu odebrać osobiście dokumenty złożone do konkursu. Po upływie wskazanego powyżej terminu oferty zostaną poddane brakowaniu.
Dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu pod numerami telefonów 71 748 97 51 i 71 748 97 31.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu będzie przysługiwało osobie niepełnosprawnej o ile zostanie ona wskazana w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe.
Oferta dostępna w sali : H




Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 do 13 089 PLN
Opis wynagrodzenia: Proponowane wynagrodzenie brutto: 8 000 13 089 zł, w tym:
wynagrodzenie zasadnicze: 7 000 zł 9 500 zł
dodatek stanowiskowy: 1 000 zł 1 689 zł
dodatek stażowy: 0 zł 1 900 zł (naliczany od wynagrodzenia zasadniczego po pięcioletnim stażu pracy, a następnie wzrasta o 1% za każdy kolejny rok pracy aż do osiągnięcia poziomu 20%)
Dodatkowo:
pracownikom sądu przysługuje dodatkowe wynagrodzenie (należne przy spełnieniu wskazanych w przepisach warunków),
możliwość otrzymania nagrody uznaniowej,
świadczenia socjalne, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport
możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego,
możliwość uczestnictwa w PPK,
możliwość doskonalenia umiejętności i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali technicy sieci internetowych
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Administrowanie sieciami komputerowymi

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Sala H
Wykształcenia wyższego: studia pierwszego stopnia lub studia drugiego stopnia, lub jednolite studia magisterskie, na kierunku związanym z kształceniem w zakresie informatyki,
Przynajmniej dwuletniej praktyki w administrowaniu dużymi środowiskami na bazie Microsoft Windows Server 2019 i nowsze,
Podstawowej znajomości środowiska Active Directory,
Znajomość podstaw zagadnień sieciowych (protokół TCP/IP, routing itp.), Komunikatywności, odporności na stres, umiejętności pracy w zespole,
Znajomości języka angielskiego w stopniu wystarczającym do zrozumienia dokumentacji technicznej.
Dodatkowo mile widziane:
Podstawowa znajomość technologii wirtualizacyjnych VMware i Hyper-V.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
NIP: 8991734166
REGON: 005965788
Krótki opis działalności gospodarczej: RP.II.411-74/08
Adres www: https://www.wroclaw.sa.gov.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Tadeusza Zielińskiego 1, 53-531 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marta Kamińska
Nr telefonu: 71 748 97 51
E-mail: oddzial.kadr@wroclaw.sa.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Termin i miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w terminie do: 15.12.2025 r.
Miejsce i sposób złożenia dokumentów:
aplikując przez portal pracuj.pl*
* W przypadku aplikacji przez portal pracuj.pl wymagane w ogłoszeniu dokumenty należy dostarczyć poprzez ePUAP, opatrzone podpisem kwalifikowanym bądź podpisem zaufanym lub w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem do Oddziału Kadr Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. T. Zielińskiego 1, najpóźniej w dniu przystąpienia do drugiego etapu konkursu
ePUAP* każdy dokument opatrzony podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym,
* W nazwie pisma należy podać Administratora Systemu Informatycznego K.1101.60.2025
bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu, ul. T. Zielińskiego 1, w godzinach urzędowania sądu tj. w godzinach 7.30 15.30,
drogą pocztową. W przypadku nadania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Wymagane dokumenty w formie papierowej należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na stanowisko Administratora Systemu Informatycznego K.1101.60.2025 na adres:
Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. T. Zielińskiego 1

Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-11-17
Komentarze
Polityka Prywatności