Numer oferty: StPr/25/1935
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: https://bip.inowroclaw.pl/oferta-pracy/26792/naczelnik-wydzialu-planowania-przestrzennego-i-nieruchomosci-25-2025
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne:
1)Kierowanie pracą Wydziału Planowania Przestrzennego i Nieruchomości.
2)Organizacja, nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników.
3) Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości i zarządzanie tym zasobem poprzez:
a) prowadzenie ewidencji nieruchomości stanowiących zasób Miasta,
b) opracowywanie planów wykorzystania zasobu nieruchomości Miasta,
c) prowadzenie gospodarki nieruchomościami stanowiącymi własność Miasta, obejmującej w szczególności zbywanie i nabywanie nieruchomości, w tym monitorowanie wtórnego obrotu lokalami mieszkalnymi,
d) przygotowywanie wniosków o wywłaszczenie nieruchomości niezbędnych do realizacji celu publicznego,
e) prowadzenie spraw komunalizacji nieruchomości,
f) zlecanie inwentaryzacji i szacowania nieruchomości oraz sprawdzanie poprawności dokumentów wykonanych w tym zakresie,
g) wydzierżawianie nieruchomości oraz naliczanie opłat z tytułu bezumownego korzystania z gruntów Miasta,
h) prowadzenie ewidencji dzierżawców i nieruchomości oddanych w dzierżawę,
i) bieżące przekazywanie Wydziałowi Budżetowo-Finansowemu informacji o należnościach Miasta z tytułu czynszu dzierżawnego i bezumownego korzystania z gruntu.
4) Prowadzenie postępowań w zakresie naliczania opłat adiacenckich.
5) Prowadzenie spraw w zakresie przekształcania wieczystego użytkowania we własność.
6) Obsługa komisji przetargowej do przeprowadzania przetargów oraz rokowań na sprzedaż, oddanie w użytkowanie wieczyste lub dzierżawę nieruchomości będących własnością Miasta.
7) Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic, placów, skwerów i parków oraz numeracją porządkową nieruchomości.
8) Współpraca z Wydziałem Inwestycji, Dróg i Rozwoju Miasta w zakresie przygotowywania ofert inwestycyjnych Miasta oraz terenów dla przedsiębiorców chcących inwestować na terenie Miasta.
9) Współpraca z Wydziałami: Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa oraz Inwestycji, Dróg i Rozwoju Miasta w zakresie nabywania nieruchomości pod pasy drogowe dróg publicznych oraz na potrzeby zarządzania tymi drogami.
10) Bieżące przekazywanie do Wydziału Inwestycji, Dróg i Rozwoju Miasta oraz Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa, a w przypadku nieruchomości zabudowanych dodatkowo do Wydziału Gospodarki Lokalowej, pisemnej informacji o zbyciu nieruchomości z gminnego zasobu nieruchomości z oznaczeniem terenu na mapie poglądowej.
11) Przekazywanie Wydziałowi Gospodarki Lokalowej wniosków do sprawdzenia pod względem merytorycznym dotyczących nabycia lokali mieszkalnych oraz wykazów zbytych lokali mieszkalnych i użytkowych.
12) Prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym gruntów i bieżące przekazywanie Wydziałowi Budżetowo-Finansowemu informacji o należnościach Miasta z tytułu opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntu.
13) Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych oraz służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta.
14) Prowadzenie spraw związanych z oddawaniem na rzecz uprawnionych jednostek Miasta nieruchomości w trwały zarząd oraz prowadzenie spraw związanych z wygaśnięciem tego prawa.
15) Prowadzenie spraw dotyczących rozpatrzenia wniosków o opracowanie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planu ogólnego.
16) Sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
17) Analiza zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i ocena postępów
w opracowywaniu planów miejscowych oraz wieloletnich programów ich sporządzenia.
18) Sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
19) Sporządzanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
20) Sporządzanie zaświadczeń o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
21) Opiniowanie zgodności projektów podziału nieruchomości z ustaleniami obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego bądź z decyzjami o warunkach zabudowy.
22) Przygotowywanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego.
23) Obsługa oraz udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej.
24) Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzeniem podziału nieruchomości.
25) Prowadzenie spraw dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego.
26) Prowadzenie spraw związanych z warunkami zabudowy.
27) Prowadzenie postępowań w zakresie ustalenia wysokości opłat planistycznych oraz bieżące przekazywanie do Wydziału Budżetowo- Finansowego informacji o należnościach Miasta z tego tytułu.
Zadania pomocnicze:
- przygotowywanie projektów aktów normatywnych,
- przygotowywanie analiz i materiałów na posiedzenia komisji Rady Miejskiej Inowrocławia.
Szczególne uprawnienia i obowiązki:
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zakresem czynności na swoim stanowisku
pracy oraz znajomość i przestrzeganie prawa na swoim stanowisku pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 250 PLN
Opis wynagrodzenia: umowa z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: https://bip.inowroclaw.pl/oferta-pracy/26792/naczelnik-wydzialu-planowania-przestrzennego-i-nieruchomosci-25-2025
Wymagania niezbędne:
a)Wykształcenie: wyższe, Wymagany profil (specjalność): specjalność umożliwiająca wykonywanie zadań na stanowisku, którego opis zamieszczono w pkt 3,
b) Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, lub co najmniej 5-letni staż pracy i co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
c) Predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminowość realizacji zadań,
d)Umiejętności zawodowe:
znajomość: topografii Inowrocławia, pakietu MS Office,
umiejętność korzystania z map, odczytywania ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
znajomość i ścisłe przestrzeganie:
Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
Ustawy o gospodarce nieruchomościami,
Ustawy o samorządzie gminnym,
Ustawy o pracownikach samorządowych,
Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
Ustawy o finansach publicznych,
Ustawy prawo zamówień publicznych,
Ustawy o dostępie do informacji publicznej,
Ustawy o ochronie danych osobowych,
Ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w wykonywaniu podobnych zadań w jednostkach samorządu terytorialnego,
- doświadczenie na stanowiskach kierowniczych,
- prawo jazdy,
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietu OFFICE.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA INOWROCŁAWIA
NIP: 5560008761
REGON: 000596369
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://bip.inowroclaw.pl/oferta-pracy/26792/naczelnik-wydzialu-planowania-przestrzennego-i-nieruchomosci-25-2025
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)list motywacyjny;
2)życiorys curriculum vitae;
3)kwestionariusz osobowy*;
4)kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
5)oświadczenia*:
a) o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru,
b) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c) o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
6) informacja o kontaktowym numerze telefonicznym.
Dokumenty dodatkowe - kserokopie:
1) referencji;
2) świadectw pracy;
3) zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
4) innych dokumentów, np. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa 25 listopada 2025 r. o godzinie 14.30.
Uwagi :
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Inowrocławia lub przesyłać drogą pocztową, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru nr 25/2025 na kierownicze stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego i Nieruchomości Urzędu Miasta Inowrocławia na adres: Urząd Miasta Inowrocławia, al. Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miasta Inowrocławia po upływie terminu do ich składania nie będą rozpatrywane.
O miejscu, czasie i procedurze selekcji, kandydatów powiadamia się indywidualnie drogą telefoniczną.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.inowroclaw.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Inowrocławia.
Praca w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze w budynku przy al. Ratuszowej 33-35.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Inowrocławia, w październiku 2025 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
Zarządzeniem 159/2024 z dnia 25 września 2024 r. w Urzędzie Miasta Inowrocławia wdrożono Wewnętrzną procedurę zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (www.bip.inowroclaw.pl).
* Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczeń o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji i o braku prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych pobrać można osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Inowrocławia przy al. Ratuszowej 36 lub ze strony internetowej www.bip.inowroclaw.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta