Numer oferty: StPr/25/0831
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Realizowanie zadań związanych z bezpośrednią obsługą klientów, w tym rejestrowanie i wyrejestrowywanie;
2. Przygotowywanie decyzji dot. statusu i świadczeń z Funduszu Pracy;
3. Informowanie bezrobotnych o przysługujących im prawach i obowiązkach oraz usługach świadczonych przez urzędy pracy;
4. Promocja usług oferowanych przez Urząd;
5. Prowadzenie dokumentacji na stanowisku pracy;
6. Sporządzanie okresowych zestawień, analiz i sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań;
7. Obsługa baz danych w systemie informatycznym;
8. Współpraca z innymi komórkami w zakresie niezbędnym na stanowisku.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Znajomość oprogramowania Ms Office
- umiejętność obsługi komputera
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: preferowane doświadczenie zawodowe w publicznych służbach zatrudnienia, znajomość przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia wraz z aktami wykonawczymi,
znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów KPA; wymagania zgodne z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie: http://pup.tarnowskiegory.ibip.pl/public/?id=236330
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W TARNOWSKICH GÓRACH
NIP: 6452213588
REGON: 276718999
Krótki opis działalności gospodarczej: KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI GOSPODAROWANIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zgodne z ogłoszeniem zamieszczonym na
stronie: http://pup.tarnowskiegory.ibip.pl/public/?id=236330
Oferty z dokumentami i dopiskiem na kopercie "Konkurs na stanowisko Referent ds. ewidencji i świadczeń nr 1/2025" prosimy składać osobiście w siedzibie PUP w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1, lub pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres PUP (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
Wyłącza się możliwość przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 422).
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Urzędu Pracy po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy drogą poczty elektronicznej i/lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PUP.
Dokumenty kandydatów stanowią załącznik do protokołu naboru i nie będą zwracane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta