Numer oferty: StPr/25/0891
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: DWORCOWA 26, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
a) udzielanie informacji zainteresowanym, udostępnianie wniosków i formularzy oraz pomoc w wypełnianiu deklaracji dot. opłaty za gospodarowanie odpadami,
b) weryfikacja i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty,
c) zakładanie kont płatnikom,
d) zabezpieczanie wierzytelności przed przedawnieniem (np. wpis hipoteczny),
e) aktualizacja tytułów wykonawczych,
f) prowadzenie postępowań w związku ze śmiercią płatnika (postępowanie spadkowe, zmiana właściciela nieruchomości),
g) prowadzenie postępowań w sprawie przeniesienia wierzytelności na osoby trzecie,
h) przyjmowanie reklamacji w sprawie odbioru odpadów komunalnych,
i) informowanie i edukowanie w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
j) sporządzanie (w zakresie zadań stanowiska pracy) planów, projektów uchwał i zarządzeń, informacji publicznych oraz innych opracowań,
k) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia/ Rachunkowość i Finanse/ Aministracja
- średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
- nieposzlakowana opinia
- wysoka kultura osobista
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie
- zdolność podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- wiedza niezbędna do realizacji wymienionych zadań
- odporność na stres
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- obywatelstwo polskie
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych ustaw z nim związanych
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w pracy w administracji
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych
Inne wymagania: Pierwsza umowa na max 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy
W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy.
Informacja o warunkach pracy:
a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG,
b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym miesięcznym okresie rozliczeniowym,
c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY
NIP: 7871595744
REGON: 000526570
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: DWORCOWA 26, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Jagoda Kubicka
Nr telefonu: 612927507
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru (druk w załączeniu na stronie www.bip.szamotuly.pl),
b) list motywacyjny wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru,
c) odpisy lub kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe wskazane w punkcie 3 podpunkt 1d),
d) oświadczenie o posiadaniu niezbędnych wymagań (w przypadku posiadania wykształcenia średniego),
e) oświadczenia:
- "Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych" (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U. z 2024 poz. 1135),
- "Nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne, karno-skarbowe lub dyscyplinarne" (zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 poz. 1135),
- "Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 poz. 1135),
- " Posiadam obywatelstwo polskie" zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2028r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 poz. 1135),
f) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku,
g) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, jeśli kandydat je posiada,
h) oświadczenie o zapoznaniu się z wewnętrzną procedurą zgłaszania naruszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły opublikowaną na stronie www.bip.szamotuly.pl (druk w załączeniu na ww. stronie),
i) wykaz złożonych dokumentów.
Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydatów muszą być podpisane.
Oferty niepełne lub bez zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierające dokumenty i oświadczenia niepodpisane zostaną odrzucone.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, do dnia 28 listopada 2025 r., godz. 10.00
w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Odpadami.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym powyżej terminie, nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta