Numer oferty: StPr/25/1132
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Rynek 1, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku oraz odpowiedzialności i upoważnień.
Zakres wykonywanych zadań:
1) gromadzenie informacji o propozycjach zamiany mieszkań,
2) prowadzenie spraw dotyczących zamiany mieszkań z urzędu oraz między stronami,
3) ustalanie uprawnień do mieszkania dla osób pozostałych w mieszkaniu po śmierci lub wyprowadzeniu się głównego najemcy,
4) prowadzenie spraw związanych z wypłatą kaucji mieszkaniowych,
5) wydawanie zaświadczeń w sprawach mieszkaniowych,
6) zajmowanie się sprawami związanymi z określeniem stawek czynszu za lokale mieszkalne wchodzące w skład mieszkaniowego zasobu gminy,
7) wykonywanie zadań związanych z realizacją wyroków sądowych dotyczących eksmisji oraz decyzji organu nadzoru budowlanego związanych z dostarczeniem lokalu zamiennego,
8) realizowanie zadań w zakresie gospodarki lokalowej dotyczących analiz, opłat
i rozliczeń (spr. księgowo-finansowe),
9) reprezentowanie i wyrażanie woli Gminy Miejskiej Jarosław dotyczących zarządzania nieruchomościami na zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
10) uczestniczenie w imieniu Burmistrza Miasta w zawieraniu umów o opiekę między spadkodawcą a spadkobiercą lokalu mieszkalnego,
11) prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na wlasność Gminy Miejskiej Jarosław pojazdów porzuconych,
12) kontrolowanie zgodności z prawem podejmowanych przez wspólnoty mieszkaniowe uchwał,
13) zajmowanie stanowiska w imieniu Gminy Miejskiej Jarosław na zebraniach wspólnot mieszkaniowych w sprawach dotyczących adaptacji części wspólnych nieruchomości,
14) zajmowanie się sprawami związanymi z rozliczaniem finansowym wspólnot
mieszkaniowych;
15) prowadzenie spraw związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych przejętych na wlasność Gminy Miejskiej Jarosław oraz ich rozliczaniem z tytutu udziału w kosztach zarządu nieruchomością wsólnot, zaliczką remontową i innymi opłatami,
16) wystawianie faktur VAT z tytułu najmu lokali przejętych na własność Gminy Miejskiej Jarostaw 1 z tytulu kosztów (media i inne opłaty) przenoszonych na osoby trzecie (obciążających Gminę Miejską Jarosław przejściowo) oraz innych faktur dotyczących sprzedaży z zakresu zadań realizowanych przez Wydział,
17) bieżąca współpraca z PGKiM i JPK w Jarostawiu Sp. z o.o.. oraz z innymi zarządcami, w przedmiocie działalności których znajduje się zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność lub współwłasność Gminy Miejskiej Jarosław,
18) planowanie środków budżetowych na zabezpieczenie zobowiązań Gminy Miejskiej; Jarosław z tytułu udziału zarządu nieruchomością wspólną oraz z tytulu udziału w kosztach mediów,
19) uczestniczenie w opracowywaniu planów zebrań rocznych,
20) analiza kształtowania się wysokości stawek zaliczek na zarząd nieruchomością wspólną oraz rocznych kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej,
21) uczestniczenie w wizjach lokalnych budynków wspólnot,
22) przygotowywanie dokumentów w celu przekazania ich do archiwum.
Zakres odpowiedzialności:
Odpowiedzialność w zakresie wykonywanych zadań.
2. Wymagania konieczne
1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) wyksztalcenie: średnie lub wyższe,
3) wiedza specjalistyczna, znajomość określonych ustaw:
a) ustawy z dnia 21 czerwca 2021 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym
zasobem gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
b) ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r o własności lokali,
4) staż pracy co najmniej 3 lata (wyksztalcenie średnie), niewymagany staż pracy
(wyksztalcenie wyższe),
5) pełna zdolność do czynności prawnych,
6) korzystanie z pełni praw publicznych,
7) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) nieposzlakowana opinia,
9) znajomość aktów prawnych regulujących działanie administracji samorządowej:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) Kodeksu postgpowania administracyjnego oraz
c) Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
3. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
2) praca częściowo w terenie,
3) praca w budynku Urzędu Miasta Jarostawia , Rynek 1,
4) praca w godzinach: poniedziatek, środa, czwartek od 7:30 do 15:30, wtorek od 7:30 do 17:00, piątek od 7:30 do 14:00,
5) praca w zespole,
6) codzienny kontakt telefoniczny,
7) bezpośredni kontakt z klientami,
8) dostgpność architektoniczna:
a) lokalizacja w 4 kondygnacyjnym budynku biurowym (brak windy osobowej),
b) wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne niedostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
c) brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami w związku z tym, występuje
ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problem z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych,
d) stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
4. Wskaznik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisw o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w październiku wyniósł co najmniej 6%.
5. Niezbędne do oceny kandydata dokumenty aplikacyjne potwierdzające w szczegolności określone powyżej wymagania konieczne:
1) list motywacyjny opatrzony wlasnoręcznym podpisem,
2) życiorys zawodowy (CV) - opatrzony wlasnoręcznym podpisem,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdząjacych wymagane wykształcenie,
5) kopie dokumentów potwierdzających posiadanie koniecznych, poza wykształceniem, kwalifikacji i umiejętności (certyfikaty, uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia itp.),
6) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń z zakladów pracy dokumentujących wymagany 3- letni staż pracy,
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (nie dotyczy osób ubiegajacych się o zatrudnienie na zasadach wskazanych w art. 11 ust. 2 1 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli osoby te posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
8) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego*,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
10) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
12) oświadczenie o miejscu zamieszkania,
13) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych na potrzeby naboru.
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia, tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedlożyć wraz z ich tlumaczeniem na język polski dokonanym przez thumacza przysięgłego.
6. Sposób, miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie oznaczonej dopiskiem: ,,Dotyczy naboru nr 12 na stanowisko: podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Klimatu i Ochrony Środowiska - Urząd Miasta Jarostawia należy złozyć:
1) w Kancelarii Urzędu, ul. Rynek 1, pok. nr 2, 37-500 Jarosław albo
2) przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Jarosławia, ul. Rynek 1, 37-500 Jarosław albo
3) przesłać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP2, z wykorzystaniem
kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego; sposób postępowania określa instrukcja stanowiąca załącznik nr 4 do Regulaminu; w terminie do dnia 24.11.2025 r.
Dokumenty aplikacyjne, co do których Komisja Rekrutacyjna stwierdzi, iż wpłyneły do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze ( za termin złożenia uznaje się datę faktycznego wpływu dokumentów aplikacyjnych do urzędu), zostaly złożone w innym miejscu niż podane powyżej, w innej formie niż w zamkniętej kopercie albo przesłane drogą elektroniczną (za wyjątkiem dokumentów złożonych poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP2 z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego), nie bedą dalej rozpatrywane.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 840 do 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- umiejeętność podejmowania decyzji oraz dzielenia się wiedzą
- obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Jarosławia
NIP: 7921006136
REGON: 000524654
Krótki opis działalności gospodarczej: administracja
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 1, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Szawarniak-Petrykowska
Nr telefonu: 16 624 87 16
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon