Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 listopada 2025 (piątek)

Starszy księgowy - Łańcut, podkarpackie

Data dodania: 2025-11-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Pracodawca: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 1 W ŁAŃCUCIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/0705

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Henryka Sienkiewicza 5/B, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie dokumentacji księgowej, ksiąg rachunkowych.
2. Sporządzanie sprawozdań finansowych: budżetowych i kalkulacyjnych.
3. Uzgadnianie sald księgowych i zestawień sald i obrotów.
4. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych z uwzględnieniem w księgach ich umorzenia.
5. Prowadzenie bieżącej analizy z zakresu wykonania planów, dochodów, wydatków i wskaźników norm budżetowych.
6. Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej.
7. Prowadzenie spraw związanych gospodarką funduszem wynagrodzeń oraz wypłaty świadczeń z ubezpieczeń społecznych:
- gromadzenie dokumentacji wynagrodzeń ( wszelkie dowody dokumentujące ustalenie lub zmianę wysokości wynagrodzeń),
- gromadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę naliczania świadczeń z funduszu ubezpieczeń społecznych,
- sporządzanie dokumentacji wydatków z tytułu wynagrodzeń świadczeń z ubezpieczeń społecznych ( listy płac, listy zasiłkowe w tym wynagrodzenia z umowy o pracę, umowy zlecenia) oraz dokonanie oceny formalno rachunkowej.
- prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników wg. zasad określonych odrębnymi przepisami.
- dokonywanie rozliczeń wynagrodzeń, prawidłowe obliczanie, potrącanie i terminowe rozliczanie z budżetami:
- składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
- podatek dochodowy od osób fizycznych.
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej i informacji w zakresie określonym przepisami.
- kompletowanie i opracowywanie dowodów księgowych dotyczących wynagrodzeń i ubezpieczenia społecznego pracowników.
8. Praca w module płace Vulcan:
- listy płac,
- tworzenie dokumentacji związanej z ZFŚS,
- tworzenie dokumentacji dotyczącej absencji chorobowej płatnej przez ZUS,
- miesięczne raporty z wypłat.
9. Współpraca z dyrektorami obsługiwanych jednostek.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: I. Wymagania w stosunku do kandydatów
1. Określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.) oraz art. 54 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U.2024.1530 t.j.).
2. Wykształcenie, spełnia jedno z poniższych warunków:
a) ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe, lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie, lub ekonomiczne studia podyplomowe,
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej,
c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
3. Doświadczenie zawodowe:
a) przynajmniej trzyletnia praktyka w księgowości w przypadku ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich lub ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, lub uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych,
b) przynajmniej sześcioletnia praktyka w księgowości w przypadku ukończenia średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej.
4. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków starszego księgowego.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
II. Wymagania będące przedmiotem oceny:
1. Znajomość przepisów:
a) ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz.U.2023.120 t.j.),
b) ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009r. (Dz.U.2024.1530 t.j.),
c) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 13 września 2017r. ( Dz.U. 2020.342 t.j.),
d) rozporządzenia Ministra Finansów z 2 marca 2010 roku w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz.U.2022.513 t.j.),
e) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024.1320 t.j.),
f) ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U.2025.350 t.j.),
g) ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz.U.2025.501 t.j.),
h) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 11 stycznia 2022 w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz.U.2024.454 t.j.).
2. Umiejętności:
a) znajomość aktów prawnych związanych z działalnością placówek oświatowych,
b) znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, KPA, zamówień publicznych, prawa pracy,
c) biegła znajomość obsługi komputera,
d) znajomość obsługi programów finansowo-księgowych (Vulcan - Finanse, Vulcan - Płace, pełna księgowość budżetowa), obsługi bankowości elektronicznej, systemu EPUAP, Płatnik
e) znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych.
IV. Wymagane dokumenty
- życiorys kandydata (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy oraz inne dodatkowe kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku zamiaru korzystania z uprawnień, o których mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie.
Kserokopie wymaganych dokumentów winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane w procesie rekrutacji dokumenty - życiorys i list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następująca klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L. 2016.119.1 z 04.05.2016).
IV. Warunki pracy i płacy
- praca w pełnym wymiarze; 1 etat jednozmianowa,
- rodzaj umowy: umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
- praca w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 1 przy ul. Henryka Sienkiewicza 5 B w Łańcucie.
- praca wykonywania przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, praca administracyjno - biurowa, przemieszczanie się po całym budynku.
- obsługa urządzeń biurowych,
- kontakt z pracownikami, z podmiotami zewnętrznymi,
- płaca zasadnicza zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Łańcucie. Wynagrodzenie 5300 brutto + dodatek za wysługę lat
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin: 2025- 11- 28 15:00:00
b. Sposób: Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub listownie na adres:
Przedszkole Miejskie Nr 1 w Łańcucie ul. ul. Henryka Sienkiewicza 5 B, 37-100 Łańcut
z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze starszy księgowy
do dnia 28 listopada 2025 r. do godz. 15.00 (liczy się data wpływu do przedszkola).
IX. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole Miejskie Nr 1 w Łańcucie ul. Henryka Sienkiewicza 5 B, 37 100 Łańcut.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych jest nim: Konrad Krupa iod@um-lancut.pl
3. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego odpowiednio z art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest przeprowadzenie procesu rekrutacji.
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska urzędnicze).
5. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
- żądania usunięcia danych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych, przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
9. Załączenie/przedłożenie na rozmowie rekrutacyjnej, kserokopii dokumentów poświadczających przebieg pracy zawodowej, uprawnienia, umiejętności oraz wykształcenie jest niezbędne do zweryfikowania informacji zawartych w aplikacji o pracę.
10. Kserokopie dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji, za wyjątkiem dokumentów dotyczących osoby z którą zawarta zostanie umowa o pracę.
11. Dane osobowe wprowadzone do elektronicznego formularza zostaną zniszczone w terminie trzech miesięcy od daty rozstrzygnięcia rekrutacji. Natomiast dane osób spełniających wymagania formalne na dane stanowisko w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania w związku z art. 14 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
12. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
13. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
14. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu tel. 506998867



DANE PRACODAWCY

Pracodawca: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 1 W ŁAŃCUCIE
NIP: 8151543760
REGON: 690588289
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Henryka Sienkiewicza 5/B, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Helena Hojda
Nr telefonu: 506998867
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-11-14
Komentarze
Polityka Prywatności