Numer oferty: StPr/25/4336
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Hanasiewicza 21, 35-103 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
prowadzi postępowania dotyczące udzielania zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych, prowadzi sprawy związane z eksploatacją pojazdów służbowych, w tym nadzoruje terminowość wykonywania badań technicznych, przeglądów serwisowych, organizuje naprawy bieżące, wymianę opon,
realizuje zadania związane z ewidencjonowaniem i gospodarowaniem składnikami majątku urzędu,
bierze udział w ustalaniu zakupów dla potrzeb urzędu zgodnie ze złożonymi drukami zapotrzebowania oraz czuwa nad przebiegiem ich realizacji,
wykonuje czynności administracyjno-techniczne związane z funkcjonowaniem urzędu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: https://bip.witd.rzeszow.pl/ogloszenie-nr-158090-14-11-2025-mlodszy-specjalista-do-spraw-obslugi-administracyjno-technicznej-w-wydziale-administracyjno-technicznym/
wymagania niezbędne
Wykształcenie: wyższe
Staż pracy co najmniej 2 lata w administracji publicznej
Prawo jazdy kategorii B
Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
Znajomość przepisów dotyczących gospodarowania składnikami majątku, w tym ewidencji środków trwałych w jednostkach sektora finansów publicznych
Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania służby cywilnej i Inspekcji Transportu Drogowego
Kompetencje: samodzielność, rzetelność i terminowość
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów
urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie
lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO
NIP: 8133262938
REGON: 691577514
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Hanasiewicza 21, 35-103 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://bip.witd.rzeszow.pl/ogloszenie-nr-158090-14-11-2025-mlodszy-specjalista-do-spraw-obslugi-administracyjno-technicznej-w-wydziale-administracyjno-technicznym/
Aplikuj do: 24 listopada 2025
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 158090" na adres: Wojewódzki Inspektorat
Transportu Drogowego w Rzeszowie ul. Hanasiewicza 21
35-103 Rzeszów (pokój 201 - sekretariat)
lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP:
/WITD_Rzeszow/skrytka lub za pośrednictwem platformy e-Doręczenia: AE:PL-65405-64148-EGJID-30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 17 850-46-76
lub mailowego na adres: kadry@witd.rzeszow.pl
Dokumenty należy złożyć do: 24.11.2025
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dodatkowe informacje
W ofercie podaj numer ogłoszenia, na które aplikujesz.
Oświadczenia podpisz własnoręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.
W ofercie podaj dane kontaktowe - adres e-mail/numer telefonu/adres do korespondencji.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych dokumentów.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Wzór oświadczeń znajdziesz pod adresem: https://bip.witd.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2025/11/Oswiadczenia-w-zwiazku-z-ubieganiem-sie-o-stanowisko-niebedace-wyzszym-stanowiskiem-w-sluzbie-cywilnej.pdf
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Nie rozpatrzymy oferty: dostarczonej faksem, zawierającej braki formalne, złożonej za pomocą środków komunikacji
elektronicznej, jeżeli nie podpiszesz jej podpisem elektronicznym kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Prosimy o składanie dokumentów w sposób wskazany w ogłoszeniu.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeżeli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. Prosimy o regularne
sprawdzanie skrzynki e-mail.
Osoba, która zostanie wskazana do zatrudnienia, a która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszona o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
(według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 1990 oraz treści tych dokumentów.
Oferty kandydatek/kandydatów wymienionych w protokole z naboru, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia nawiązania stosunku pracy z wybraną kandydatką/kandydatem. Oferty kandydatek/kandydatów
niewyłonionych w trakcie naboru podlegają zniszczeniu niezwłocznie po opublikowaniu wyniku naboru.
Wysokość proponowanego miesięcznego wynagrodzenia brutto wynosi nie mniej niż 5400,00 zł plus dodatek za wieloletnia pracę
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 928)
informujemy, że w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego możesz zgłosić naruszenie prawa w trybie określonym w Zarządzeniu nr 22/2024 Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 25
września 2024 r
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Obligatoryjne:
weryfikacja formalna i analiza merytoryczna nadesłanych ofert,
rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego.
Fakultatywne:
sprawdzian wiedzy.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniuprzepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu
pracy
Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny