Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 listopada 2025 (piątek)

Inspektor ds. kadr - Kłodzko, dolnośląskie

Data dodania: 2025-11-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Pracodawca: "ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ" W KŁODZKU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie branżowe

Numer oferty: StPr/25/1238

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Szpitalna 1A, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przygotowywanie , zawieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie umów o pracę i cywilnoprawnych;
- prowadzenie dokumentacji kadrowej, spraw kadrowych pracowników medycznych i administracyjnych;
- analizowanie danych w systemach kadrowych, kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich,
- aktualizacja danych w systemie kadrowym, przygotowanie dokumentacji i korespondencji z ZUS, PUP, GUS, NFZ. PFRON itd
- sporządzanie wniosków emerytal-rentowych
- kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjalnych uprawnień ( Prawo Wykonywania Zawodu, Kursy, Szkolenia)
- wystawianie zaświadczeń , duplikatów świadectw pracy pracownikom zwolnionym;
- współpraca z pracownikami ds. płac i działem BHP;
- sporządzanie raportów i sprawozdań,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 605 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie branżowe
Uprawnienia:
  • umiejętności interpersonalne, analityczne, szybkiego podejmowania decyzji, negocjowania, strategicznego myślenia, umiejętność łatwego nawiązywania i podtrzymywania kontaktów
  • obsługa programów: Word, Excel, poczta elektroniczna, internet
  • Biegła znajomość pakietu Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : sumienność, skrupulatność i dokładność w pracy z dokumentami, odpowiedzialność i poufność , dobra organizacja pracy, odporność na stres,
[Umiejętność 1] : umiejętność prowadzenia pełnej dokumentacji kadrowej, terminowość, samodzielność, umiejętność rozwiazywania problemów kadr., praca pod presją czasu
[Inne] : dla kandydata /ki ze średnim wykształceniem branżowym - wymagany staż 4 lata
dla kandydata/ki w wykształceniem wyższym - wymagany staz min 2-3 lata
znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, mile widziana :
znajomość ustawy o działalności leczniczej
wiedza w zakresie naliczania wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: "ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ" W KŁODZKU
NIP: 8831598671
REGON: 000316418
Adres www: www.zoz.klodzko.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szpitalna 1A, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: IWONA ŚLEDZIONA
Nr telefonu: 74 865 12 89
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-11-14
Komentarze
Polityka Prywatności