Numer oferty: StPr/25/1261
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kościuszki 89/91, 10-554 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie i aktualizacja Strategii Inwestycyjnej w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.
2. Opiniowanie założeń dokumentacji przetargowej na wybór Pośredników Finansowych dystrybuujących IF w kontekście zgodności ze Strategią Inwestycyjną w ramach zasobów zwróconych.
3. Prowadzenie bieżących analiz możliwości wykorzystania zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.
4. Udział w opiniowaniu i monitorowaniu Rocznego Planu Wdrożenia Zasobów Zwróconych podmiotu wdrażającego Strategię Inwestycyjną oraz Rocznego Planu Działania Instrumentów Finansowych w ramach FEWiM 2021-2027.
5. Monitorowanie działań informacyjno-promocyjnych realizowanych przez podmioty wrażające Strategię Inwestycyjną (w ramach zasobów zwróconych).
6. Analiza dokumentów i przygotowanie dyspozycji finansowych w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów finansowych.
7. Obsługa merytoryczna Rady Inwestycyjnej Województwa Warmińsko-Mazurskiego (przygotowywanie kierownictwu prezentacji, notatek, projektów pism itp.).
8. Udział w przygotowaniu projektu zmian do umów zawartych z podmiotem wdrażającym Strategię Inwestycyjną w ramach zasobów zwróconych pochodzących z instrumentów inżynierii finansowej i instrumentów finansowych.
Godziny pracy: pon 8:00-16:00
wt-pt 7:30-15:30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Data zakończenia: 14.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: I umowa - na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia (z zastrzeżeniem wymogów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych, w szczególności art. 16 i 19)
Wysokość wynagrodzenia (kwota brutto): od 5 500,00 zł + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe magisterskie;
2. Co najmniej 3-letni staż pracy;
3. Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze bankowym lub publicznym lub instytucjach otoczenia biznesu;
4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
7. Nieposzlakowana opinia;
8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu województwa;
2. Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze bankowym lub publicznym lub instytucjach otoczenia biznesu (np. w bankach) w zakresie: przygotowywania lub wdrażania produktów finansowych (pożyczek lub poręczeń) dla firm lub instytucji publicznych lub w zakresie: opracowywania strategii biznesowych lub wspierających rozwój przedsiębiorczości;
3. Bardzo dobra znajomość produktów bankowych;
4. Znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych;
5. Znajomość Strategii Inwestycyjnej Zasobów Zwróconych Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2023-2033;
6. Znajomość Strategii Innowacyjnej z biznesplanem wdrażania instrumentów finansowych w ramach programu regionalnego Funduszu Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027;
7. Znajomość języka angielskiego;
8. Umiejętność analitycznego myślenia;
9. Umiejętność i łatwość redagowania tekstów informacyjnych (tzw. lekkie pióro);
10. Umiejętność samodzielnego analizowania danych, informacji i rozwiązywania problemów;
11. Umiejętność obsługi programów komputerowych (np. pakiet MS Office, w tym Microsoft Excel) oraz urządzeń biurowych;
12. Umiejętność pracy w zespole;
13. Kreatywność, komunikatywność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
NIP: 7392965551
REGON: 510750309
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Petrusewicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
2. Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu);
3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy i wymagane doświadczenie zawodowe;
5. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/;
6. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*;
7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*;
8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*;
9. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
10. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*;
11. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/
12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/.
* Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa
Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/
VI. Dokumenty dodatkowe:
1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach;
2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
3. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
https://bip.warmia.mazury.pl/nabor/975/ogloszenie-id-975-departament-polityki-regionalnej-inspektor-etatow-1-etat.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Preferowane formy kontaktu: inny - osobiście lub za pośrednictwem innych osób w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem lub przesłać w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego.