Numer oferty: StPr/25/0896
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 1 MAJA 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie procesów zakupowych w powiązaniu z obsługą finansowo-księgową, ewidencjonowaniem wydatków oraz kontrola dokumentów kosztowych związanych z zakupami towarów i usług, obsługa dokumentacji magazynowej, sporządzanie raportów i zestawień, kompleksowa realizacja zadań dot. windykacji, kontrola płatności
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: znajomość obsługi komputera i MS Office, doświadczenie na podobnym stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "PGKIM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 7240004082
REGON: 47169464400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1 MAJA 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@pgkimal.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail