Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 listopada 2025 (piątek)

Technik - Łódź, łódzkie

Data dodania: 2025-11-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Pracodawca: KOMENDA MIEJSKA POLICJI
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/3222

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Sienkiewicza 28/30, 90-114 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji wytworzonej przez pracowników i funkcjonariuszy wydziału
- uzupełnianie akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników Policji
- przygotowywanie do archiwizacji akt osobowych zwolnionych funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz ich zdawanie do archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
- sporządzanie komunikatów wydziału w zakresie zmian personalnych
- obsługa interesantów w ramach czynności wykonywanych przez nieetatową komórkę ds. ewidencji
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu na wniosek funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
- wydawanie legitymacji służbowych pracownikom Policji
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 0.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN
Opis wynagrodzenia: + wysługa lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: - komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność pracy w zespole

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: KOMENDA MIEJSKA POLICJI
NIP: 7260004458
REGON: 47075497600092
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sienkiewicza 28/30, 90-114 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 47 841 16 25
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacja musi zawierać niżej wymienione dokumenty:
- list motywacyjny, adresowany do Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi
- CV
- kopię dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydatki/kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 roku do 31 lipca 1990 roku nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku)

Aplikacje należy składać bezpośrednio do pracodawcy, w formie papierowej, w zamkniętej kopercie, z nazwą stanowiska i numerem oferty pracy (osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego).

Oferta ważna do dnia 21.11.2025 roku
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-11-14
Komentarze
Polityka Prywatności