Numer oferty: StPr/25/0896
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Krótka 6 A, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Nadzór nad prawidłową realizacją zadań Sekcji Opiekuńczej i Sekcji Medycznej, a w szczególności:
a)Zapewnienie mieszkańcom całodobowej opieki oraz pielęgnacji;
b)Zapewnienie spokoju i bezpieczeństwa na ternie Domu oraz opieki w czasie zajęć zorganizowanych poza Domem;
c)Troska o mieszkańców przebywających poza Domem (szpital, urlop);
d)Nadzór nad rzetelnym wykonywaniem przez podległy personel zaleceń ustalonych podczas spotkań zespołów terapeutyczno-opiekuńczych;
e)Pomoc mieszkańcom w rozwiązywaniu ich codziennych problemów i załatwianiu spraw osobistych, w tym pomoc w zabezpieczeniu mienia osobistego;
f)Umożliwianie mieszkańcom dobrowolnego udziału w pracach na rzecz Domu (np. dbanie o teren zielony przy Domu, pomoc w kuchni itp.)
g)Organizowanie pracy podległych pracowników zapewniające sprawne funkcjonowanie Domu oraz organizowanie dla nich instruktaży i szkoleń.
h)Kierowanie pracą podległych pracowników zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym, zarządzeniami, wytycznymi i poleceniami służbowymi Dyrektora Domu.
2.Czynny udział w pracach zespołów terapeutyczno-opiekuńczych.
3.Organizacja dostępu do świadczeń zdrowotnych: zapewnienie mieszkańcom Domu kontaktu z lekarzami rodzinnymi, specjalistami i placówkami opieki zdrowotnej.
4.Nadzór nad właściwym prowadzeniem gospodarki lekami, w tym kontrola ewidencji stanu leków psychotropowych.
5.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji medycznej mieszkańców.
6.Zorganizowanie i prowadzenie na terenie Domu punktu bibliotecznego.
7.Organizacja turnusów rehabilitacyjnych dal mieszkańców.
8.Wyposażenie Działu w materiały i urządzenia konieczne do prawidłowej realizacji zadań.
9.Organizacja cyklicznych szkoleń dla pracowników Domu z zakresu pierwszej pomocy oraz zasad stosowania przymusu bezpośredniego.
10.Organizacja staży i praktyk opiekunów medycznych na terenie Domu
11.Organizacja i prowadzenie wolontariatu, w tym wolontariatu pracowniczego.
12.Pozyskiwanie sponsorów i współpracę z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 250 PLN
Opis wynagrodzenia: Informacje dodatkowe:
1. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
2. Praca jednozmainowa (godziny pracy: 7:30-15:30).
3. Budynek DPS jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
4. Informacje o wynagrodzeniu:
a) płaca zasadnicza brutto od 5250 zł,
b) premia regulaminowa do płacy zasadniczej,
c) dodatek za wieloletnią pracę (dodatek stażowy),
d) dodatek funkcyjny
e) nagrody jubileuszowe i dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja),
f) świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w DPS w Płocku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w m-cu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe studia minimum pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.
2. Co najmniej 5-letni staż pracy.
3. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej i finansów publicznych
4. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135)
5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność kierowania zespołem, planowaniem sprawnej organizacji pracy i rozwiazywaniem konfliktów interpersonalnych.
2. Biegła znajomość obsługi komputera, programów informatycznych i innych urządzeń biurowych.
3. Dokładność, terminowość, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.
4. Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaznych Serc"
NIP: 7741594918
REGON: 610200356
Krótki opis działalności gospodarczej: Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Adres www: dpsplock.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Krótka 6 A, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. Życiorys CV - własnoręcznie podpisany. Pracodawca zwraca uwagę, że CV powinno zawierać:
a) imię i nazwisko,
b) dane kontaktowe (adres do korespondencji lub nr telefonu lub adres e-mail),
c) informacje dot. wykształcenia,
d) informacje dot. doświadczenia zawodowego.
2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.
3. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
UWAGA! Oświadczenie dotyczące pkt 3-5 do pobrania ze strony www.dpsplock.pl w zakładce "Oświadczenie kandydata".
Przed złożeniem dokumentów aplikacyjnych kandydat do pracy jest zobowiązany do zapoznania się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym przez Administratora Danych Osobowych - Dom Pomocy Społecznej w Płocku na stronie:
www.dpsplock.pl w zakładce: ochrona danych osobowych
Powyższy fakt należy potwierdzić poprzez dopisanie do CV poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy zamieszczoną na stronie www.dpsplock.pl w zakładce: ochrona danych osobowych" i jej własnoręczne podpisanie.
Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydatów, z którymi nie zostanie podpisana umowa o pracę będą przechowywane przez Administratora przez okres 3 miesięcy lub 6 miesięcy w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych, po wskazanych okresach ulegną trwałemu usunięciu.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.11.2025r. do godziny 11:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Kierownik Działu Opiekuńczo-Terapeutycznego" na adres: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaznych Serc" w Płocku, ul. Krótka 6a, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby DPS w Płocku, (sekretariat) pok. 127.
*W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
*Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
* Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
*Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowa (drogą elektroniczną).
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta