Numer oferty: StPr/25/0462
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie umów dzierżawy, najmu gruntów oraz lokali użytkowych stanowiących własność gminy, użyczanie nieruchomości gminnych,
2. Prowadzenie ewidencji zawartych umów najmu i dzierżawy,
3. Obliczanie czynszu dzierżawnego oraz dokonywanie jego waloryzacji,
4. Sporządzanie przypisów, odpisów z tytułu opłat dzierżawy, najmu do Wydziału Budżetu i Finansów,
5. Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń i wykazów nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy lub najmu,
6. Prowadzenie kontroli prawidłowości wykorzystania nieruchomości przekazanych w dzierżawę lub najem,
7. Prowadzenie bieżącej korespondencji z dzierżawcami lub najemcami,
8. Ustalanie stawek czynszu za dzierżawę i najem nieruchomości stanowiących własność gminy, itp.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 780 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- dyspozycyjność
- sumienność i odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na trudne sytuacje i stres
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: znajomość aktów prawnych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W PYRZYCACH
NIP: 8530002620
REGON: 000529781
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, powiat: pyrzycki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 913970318
E-mail: kadry@pyrzyce.um.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail