Numer oferty: StPr/25/1250
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Monitorowanie oraz prowadzenie bieżących analiz wykorzystania środków finansowych w zakresie wydatków Wydziału AG i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, których środki są w dyspozycji Wydziału AG.
2.Przygotowywanie planu budżetu w zakresie wydatków osobowych, rzeczowych i inwestycyjnych.
3.Przygotowywanie analiz i rozliczeń finansowych w zakresie wydatków Wydziału.
4.Przygotowywanie miesięcznych informacji o wysokości zaangażowanych wydatków budżetowych w zakresie wydatków bieżących i majątkowych w ramach planu finansowego Wydziału.
5.Opracowywanie wniosków o dokonanie zmian w budżecie Wydziału oraz aktualizacji planu i wykonania wydatków budżetowych.
6.Przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej oraz w sprawie tworzenia nowych zadań finansowych
w ramach budżetu Wydziału,
7.Prowadzenie rozliczeń finansowych umów /zleceń, zamówień/.
8.Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu.
9.Prowadzenie rozliczeń i wystawianie faktur obciążeniowych dla klientów zewnętrznych w zakresie zadań realizowanych przez Wydział.
10.Prowadzenie rozliczeń dotyczących opłat radiowych i telewizyjnych.
11.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem powierzchni
w administrowanych obiektach.
12.Zapewnienie dostaw mediów oraz odbiór nieczystości stałych
i płynnych przez podmioty zewnętrzne oraz prowadzenie dokumentacji umów/zleceń w tym zakresie.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Data zakończenia: 14.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 6 300 PLN
Opis wynagrodzenia: PIERWSZA UMOWA NA 6 MIESIĘCY Z MOŻLIWOŚCIĄ PÓŹNIEJSZEGO PRZEDŁUŻENIA
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe.
3. Co najmniej 3 letni staż pracy.
4. Znajomość ustaw:
- o rachunkowości,
- o finansach publicznych,
- o samorządzie gminnym.
5. Znajomość pakietu MS Office.
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe: 1. Co najmniej 1 rok pracy na stanowisku ds. budżetu i analiz oraz gospodarowania środkami trwałymi.
Umiejętności:
- Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac.
- Organizacja pracy własnej.
- Aktualność i kompleksowość wiedzy.
- Komunikacja ze współpracownikami i interesantami.
- Kultura osobista.
- Samodzielność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 50 60 502
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV.
List motywacyjny.
Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon