Numer oferty: StPr/25/1251
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówienia we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu.
2. Koordynowanie realizacji planów o udzielenie zamówień, opracowanych przez komórki organizacyjne Urzędu, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
3. Koordynowanie udzielania przez komórki organizacyjne Urzędu zamówień nieujętych w planie, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
4. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Uczestniczenie jako sekretarz w pracach komisji przetargowych i opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Weryfikowanie i analizowanie wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).
7. Aktualizowanie obowiązujących w Urzędzie regulaminów i procedur w zakresie udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
8. Wprowadzanie danych w Rejestrze zamówień publicznych udzielanych w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz do Platformy zakupowej, BIP, BZP, Dz.U.U.E.
9. Monitorowanie realizacji przez komórki organizacyjne Urzędu planów postępowań o udzielenie zamówienia.
10. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
11. Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wykonywanie zadań o charakterze doradczym.
12. Rozwiązywanie spraw szczególnie trudnych, złożonych w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 31.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1) Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora/inspektorki).
2) Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).
3) Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora/inspektorki).
4) Co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).
1. Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac.
2. Organizacja pracy własnej.
3. Aktualność i kompleksowość wiedzy.
4. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami.
5. Samodzielność.
6. Kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 50 60 546
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny.
CV.
Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon