Numer oferty: StPr/25/1252
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa w trybie bezprzetargowym.
2) Prowadzenie postępowań w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
3) Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą, najmem, użyczeniem nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.
4) Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat za bezumowne korzystanie z gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa.
5) Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntu oraz rocznych opłat przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo- księgowego.
6) Prowadzenie spraw związanych z uwłaszczaniem garaży.
7) Prowadzenie spraw dotyczących waloryzacji opłat przekształceniowych, aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz związanych ze zmianą stawki procentowej opłaty rocznej i wprowadzanie ich do systemu finansowo - księgowego.
8) Prowadzenie spraw dotyczących udzielania bonifikat w opłatach rocznych za użytkowanie wieczyste oraz rocznych opłatach przekształceniowych i wprowadzanie ich do systemu finansowo - księgowego.
9) Udział w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym oraz zawieranie ugód.
10) Sporządzanie wniosków do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Olsztynie dot. zakładania nowych ksiąg wieczystych i obciążania nieruchomości hipoteką na rzecz Skarbu Państwa.
11) Przygotowywanie zaświadczeń dotyczących wykreślenia hipotek z ksiąg wieczystych.
12) Prowadzenie rejestru umów dzierżaw i najmu.
13) Publikowanie treści w BIP jako członek zespołu redakcyjnego BIP.
14) Uczestniczenie w wizjach lokalnych.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 31.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja/gospodarka przestrzenna
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1) Wykształcenie wyższe o kierunku geodezja lub gospodarka przestrzenna.
2) Co najmniej 3 letni staż pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 50 60 546
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny.
CV.
Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon