Numer oferty: StPr/25/0622
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie dokumentów, zestawień oraz raportów w środowisku MS Word.
- Wsparcie w realizacji projektów edukacyjnych i szkoleniowych.
- Aktywna promocja i sprzedaż usług szkoleniowych oferowanych przez firmę.
- Kontakt z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi (telefoniczny i mailowy).
- Współpraca z zespołem projektowym oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klientów.
Miejsce pracy:
Zdalnie/hybrydowo obszar powiatu pszczyńskiego
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 15.0
Data rozpoczęcia: 13.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN
Opis wynagrodzenia: 30,50 zł brutto na godzinę + system premiowy uzależniony od wyników
Zawód: pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: minimum średnie.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość środowiska MS Word.
- Umiejętność efektywnej sprzedaży i komunikacji z klientem.
- Dobra organizacja pracy własnej i samodzielność.
- Gotowość do pracy w godz. 07:00-15:00.
Wymagania pożądane:
- Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub realizacji projektów edukacyjnych mile widziane.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: FUSION PROJECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6443593031
REGON: 54228815100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gen. Stefana Grota-Roweckiego 203/7, 41-214 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 793556161
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon