Numer oferty: StPr/25/3634
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Braniborska 57, 53-680 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku:
w zakresie inwentarza i zamówień publicznych:
1.prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków oraz wartości niematerialnych
i prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami z wykorzystaniem programu komputerowego,
2.prowadzenie ewidencji ilościowej składników majątku zgodnie z obowiązującymi przepisami
z wykorzystaniem programu komputerowego,
3.bieżąca numeracja i znakowanie składników majątku, drukowanie etykiet i wywieszek,
4.naliczanie rocznej amortyzacji środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5.nadzór nad zgodnością ewidencji ze stanem faktycznym,
6.bieżące i roczne uzgadnianie stanu ksiąg inwentarzowych z ewidencją księgową,
7.współpraca w zakresie przeprowadzania i rozliczania procesu inwentaryzacji (wycena składników majątku, tworzenie arkuszy spisowych, wypełnianie arkuszy, tworzenie zestawień różnic inwentaryzacyjnych),
8.przygotowanie i aktualizacja procedur związanych z zamówieniami publicznymi,
9.prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami, zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych (kompletowanie ofert, przygotowanie i redagowanie umów, przekazywanie umów do akceptacji przez prawników),
10.sporządzenie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych,
11.prowadzenie rejestru umów, w tym wprowadzanie danych do Centralnego Rejestru Umów prowadzonego przez Ministra Finansów,
12.udział w pracach komisji przetargowej.
w zakresie dokumentowania zakupów:
1.weryfikacja przychodzących dokumentów zakupu pod względem formalno-rachunkowym*; sprawdzenie opisu merytorycznego i kompletności złożonych podpisów, przygotowanie dokumentów do zapłaty,
2.wysyłanie tzw. e-faktur do KSeF i ich odbieranie bezpośrednio w aplikacji Finanse Vulcan - wprowadzenie KSeF jest wynikiem wejścia w życie Ustawy z dnia 29 października 2021 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2021 r., poz. 2076)
3.wprowadzanie faktur zakupowych do rejestru zakupu w programie komputerowym,
4.w miarę potrzeb dostarczanie i odbieranie korespondencji szkolnej pomiędzy EZN, DE, UM i CUI,
5.wykonywanie prac na zlecenie głównego księgowego lub dyrektora.
w zakresie finansowo-administracyjnym:
1.prawidłowe, bieżące prowadzenie ksiąg inwentarzowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2.rzetelne sprawdzenie dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym,
3.powierzone mienie, w tym komputer, programy i wyposażenie stanowiska komputerowego - stanowisko komputerowe wraz z oprogramowaniem i dostępem do Internetu wykorzystuje wyłącznie do celów związanych z wykonywaną pracą, w sposób gwarantujący zapewnienie ochrony przed nieupoważnionym dostępem do programów komputerowych.
6. Informacja o warunkach pracy:
1.czas pracy: pełny etat (1/1) w siedzibie placówki,
2.praca przy komputerze powyżej czterech godzin dziennie,
3.pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę publikacji wynosił poniżej 6%.
7. Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny,
2.CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4.kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5.kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności i wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6.oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem,
7.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
8.oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
9.kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
10.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Miejsce pracy: ul. Braniborska 57, 53-680 Wrocław
Forma umowy: umowa o pracę na czas określony 2025/2026 - praca w godzinach od 7.00-15.00
Kontakt z pracodawcą: sekretariat.ezn@wroclawskaedukacja.pl
Oferta w sali: E, C
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 15.12.2025
Wynagrodzenie brutto: 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Sala E, C
1.obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. poz. 1135),
2.znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
4.niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
5.wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne bądź wykształcenie średnie, policealne lub pomaturalne umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku,
6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku,
7.znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
8.cieszy się nieposzlakowaną opinią.
4. Wymagania dodatkowe:
1.doświadczenie zawodowe,
2.praktyczna znajomość przepisów finansowych dotyczących zamówień publicznych,
3.umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
4.znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania jednostek oświatowych,
5.samodzielność, obowiązkowość, komunikatywność, sumienność, bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność współpracy w zespole.
1.obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. poz. 1135),
2.znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
3.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
4.niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
5.wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne bądź wykształcenie średnie, policealne lub pomaturalne umożliwiające wykonywanie zadań na danym stanowisku,
6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku,
7.znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
8.cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
1.doświadczenie zawodowe,
2.praktyczna znajomość przepisów finansowych dotyczących zamówień publicznych,
3.umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce,
4.znajomość aktów prawnych dotyczących funkcjonowania jednostek oświatowych,
5.samodzielność, obowiązkowość, komunikatywność, sumienność, bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność współpracy w zespole.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Elektroniczne Zakłady Naukowe
NIP: 8961001200
REGON: 000035079
Krótki opis działalności gospodarczej: RP II 411-415/07
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Braniborska 57, 53-680 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Macura
E-mail: sekretariat.ezn@wroclawskaedukacja.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny,
2.CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności i wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem,
7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
9. kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail