Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 5 grudnia 2025 (piątek)

Kierownik działu administracyjno-gospodarczego - Legionowo, mazowieckie

Data dodania: 2025-11-12
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Pracodawca: II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Legionowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Numer oferty: StPr/25/0569

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Królowej Jadwigi 11, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) we współpracy z Dyrektorem szkoły opracowywanie planów i środków specjalnych jednostki,
2) opracowywanie i sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansu i analiz ekonomicznych,
3) współpraca ze Skarbnikiem Miasta, Wydziałem Finansowo Księgowym Urzędu Miejskiego oraz Wydziałem Edukacji w zakresie wykorzystania środków finansowych i realizacja budżetu jednostki,
4) wykonywanie postanowień Zarządu Miasta oraz Uchwał Rady Miejskiej dotyczących spraw finansowych szkoły i nanoszenie zmian w planach budżetowych,
5) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
6) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
7) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
8) dokonywanie kontroli wewnętrznej bieżącej wynikającej z planu kontroli wewnętrznej w jednostce,
9) prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo księgowych,
itp.
Szczegóły oferty na: https://www.bip.2lo.legionowo.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=28
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 857 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek funkcyjny
+ dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia:
  • znajomość księgowości
  • znajomość programu Płatnik
  • znajomość MS OFFICE

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: * Umiejętności:
1) doskonała znajomość zasad rachunkowości i księgowości stosowanych w jednostkach sektora finansów publicznych,
2) doskonała znajomość ustawy o finansach publicznych oraz innych aktów prawnych regulujących finansowe funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego,
3) znajomość przepisów prawa oświatowego, kodeksu postępowania administracyjnego i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy,
4) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel), w tym znajomość obsługi programów księgowo płacowych INFO SYSTEM, Płatnik, program do sprawozdawczości budżetowej BESTIA, znajomość elektronicznego systemu baz danych SIO,
5) znajomość przepisów ZUS i PFRON,
6) znajomość przepisów wynikających z Karty Nauczyciela,
7) wysokie poczucie odpowiedzialności, systematyczność i dokładność, sumienność, uczciwość, wysoka kultura osobista, umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie,
8) umiejętność pracy w zespole

*Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4) spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c) posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów,
5) Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego,

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Legionowie
NIP: 5361645436
REGON: 017161780
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność wspomagająca edukację
Adres www: http://www.2lo.legionowo.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Królowej Jadwigi 11, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Łukasik
Nr telefonu: 22 774 37 34
E-mail: sekretariat@2lo.legionowo.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy, oświadczenie kandydata o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i praw publicznych, oświadczenie o niekaralności., klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych.

Termin składania dokumentów: do 5.12.2025roku, do godziny 10.00
Aplikacje internetowe nie są przyjmowane.
Szczegóły na stronie BIP.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

opublikowano: 2025-11-12
Komentarze
Polityka Prywatności