Numer oferty: StPr/25/0682
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie ewidencji podatników osób fizycznych i prawnych w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego.
2. Naliczanie (wystawianie decyzji) podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości (dotyczących osób fizycznych).
3. Wzywanie podatników do składania informacji, deklaracji podatkowych i innych dowodów koniecznych do dokonania wymiaru podatku.
4. Gromadzenie, przechowywanie oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym składanych informacji i deklaracji podatkowych.
5. Korygowanie podatku w ciągu roku podatkowego zgodnie z zaistaniałymi zmianami (wystawianie decyzji korygujących podatek).
6. Dokonywanie zmian w ewidencji podatkowej zgodnie z ewidencją gruntów oraz przedłożonymi aktami notarialnymi, składanych informacji i deklaracji podatkowych.
7. Wystawianie decyzji określających wysokość podatków osobom prawnym.
8. Rejestrowanie poświadczonych umów dzierżawy, opartych na przepisach KRUS.
9. Prowadzenie spraw z zakresu umorzeń należności podatkowych i ulg ustawowych.
10. Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie rzetelności zgłoszenia przedmiotów opodatkowania.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali urzędnicy do spraw podatków
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: ekonomiczne, administracyjne
Uprawnienia:
- Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne, administracyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
3) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
4) Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne
5) Umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet), urządzeń biurowych i urządzeń moblinych
6) Co najmniej 2 letni staż pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej
7) Łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej
2) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań
3) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o pracownikach samorządowych
4) umiejętność dobrej organizacji pracy
5) umiejętnośc radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych)
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Pomiechówek
NIP: 5311296956
REGON: 000546590
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny,
2. CV
3. Oryginał kwestionariusza osobowego
4. Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie
5. Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe
6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści "Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek z dopiskiem"Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. podatków" w terminie do dnia 21 listopada 2025 r. do godziny 13:00 (liczy się data wpływu oferty do Kancelarii Urzędu Gminy Pomiechówek ul. Szkolna 1a, nowy budynek Urzędu)
Aplikacje które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać po nr. tel: 22 765-27-13
Informacja o wyniku naboru, zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Pomiechówek
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta