Numer oferty: StPr/25/11193
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dereniowa 52/54, 02-776 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Przygotowanie i nadzór nad realizacją specjalistycznej oferty usług poradni, w szczególności krótkoterminowego wsparcia psychologicznego (m.in. konsultacje dla osób dorosłych);
- Inicjowanie, przygotowanie i realizacja działań psychoedukacyjnych oraz innych działań w zakresie promocji zdrowia psychicznego;
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Poradni, w tym m.in.:
terminowe przygotowywanie projektów umów i porozumień,
opracowanie i nadzór nad grafikiem pracy pracowników,
reagowanie na zakłócenia i zdarzenia wpływające na ciągłość pracy;
- Udział w procesach rekrutacyjnych, ocena pracy podległych pracowników, składanie i opiniowanie wniosków w sprawach pracowników zatrudnionych w Poradni;
- Nadzór nad terminowym i prawidłowym wykonywaniem zadań i obowiązków podległych pracowników;
- Planowanie i realizacja budżetu Poradni;
- Usprawnianie organizacji, metod i form pracy Poradni, w tym opracowywanie i wprowadzanie procedur;
- Przygotowywanie sprawozdań z działalności Poradni;
- Przygotowanie zaświadczeń, odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski wpływające do Poradni;
- Współpraca z instytucjami i placówkami publicznymi, organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami niepublicznymi w zakresie działalności poradni;
- Budowanie i dbanie o aktualną i czytelną informację o działalności poradni przy wykorzystaniu tradycyjnych oraz elektronicznych nośników informacji;
- Budowanie i dbanie o sprawną komunikację i przepływ informacji pomiędzy pracownikami Poradni, a pozostałymi komórkami organizacyjnymi Centrum;
- Współpraca z osobami tworzącymi zespół merytoryczny w zakresie budowania zespołu, tworzenia oferty usług dla pacjentów;
- Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrum (poradnie, ogniska);
- Podejmowanie działań na rzecz kształtowania właściwych stosunków pracy oraz dbałość o wysoką jakość pracy.
Charakterystyka pracy
- Planowanie i realizacja działań zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Poradni;
- Budowanie zespołu, współpraca i zaangażowanie podległych pracowników;
- Odpowiedzialność za powierzony sprzęt i mienie będące na stanie poradni.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- Wynagrodzenie zasadnicze 7800 zł brutto;
- Dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umów o pracę);
- Dodatek motywacyjny;
- Dodatek rządowy (przyznawany wg kryteriów zawartych w ustawie);
- Trzynaste wynagrodzenie;
- Świadczenia z ZFŚS;
- Dofinansowanie szkoleń, kursów i studiów podnoszących kwalifikacje zawodowe.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne wymagania:
- Obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa O stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w § 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Wykształcenie wyższe II stopnia, preferowane kierunki m.in. psychologia, pedagogika, socjologia, administracja publiczna, polityka społeczna, zarządzanie;
- Powyżej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zespołem, koordynowaniu zadań i projektów, znajomość metodyk zarządzania projektami;
- Znajomość struktury samorządowej m.st. Warszawy, w tym struktury organizacyjnej jednostek działających w obszarze edukacji, wsparcia rodziny oraz pomocy społecznej;
- Wiedza, sprawdzana podczas testu wiedzy i rozmowy kwalifikacyjnej, w zakresie ustaw o:
Samorządzie terytorialnym oraz o pracownikach samorządowych,
Pomocy społecznej,
Wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
Działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
Zamówieniach publicznych,
Zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
Dostępie do informacji publicznej,
- Umiejętności: reprezentacja publiczna, w tym prowadzenie wystąpień, prezentacji, udział w konferencjach i wizytach studyjnych oraz sprawna obsługa komputera (umiejętność pracy w środowisku Workspace Google, obsługi programów MS Office, w szczególności MS Excel i PowerPoint);
- Kompetencje: zarządzanie zespołem, planowanie i delegowanie zadań, organizacja pracy oraz rozwiązywania konfliktów w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej A2.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
2. List motywacyjny
3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie
4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy
5. Oświadczenie o:
a. posiadanym obywatelstwie
b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii
e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji
6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych)
Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
W Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa.
Aplikować można do 21.11.2025 r.
Dokumenty znależy złożyć przez elektroniczny system rekrutacji za pomocą: https://form.erecruiter.pl/form/4d461d527c8c4aba81073135fb5996f9
lub
Osobiście w sekretariacie lub prześlij pocztą w formie papierowej na adres: Centrum Wsparcia Rodzin Rodzinna Warszawa, ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, z dopiskiem na kopercie Kierownik Poradni - SPP Dereniowa
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie do dnia 21.11.2025 r.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CENTRUM WSPIERANIA RODZIN "RODZINNA WARSZAWA"
NIP: 5252620673
REGON: 361648891
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dereniowa 52/54, 02-776 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2. List motywacyjny,
3. Kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
5. Oświadczenie o:
a. posiadanym obywatelstwie,
b. pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d. posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji,
6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a.ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - elektroniczny system rekrutacji za pomocą: https://form.erecruiter.pl/form/4d461d527c8c4aba81073135fb5996f9