Numer oferty: StPr/25/0541
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Obsługa sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Grójcu i jego Zastępcy oraz organizowanie pracy kancelarii Wydziału Kryminalnego KPP w Grójcu.
2. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Zespołu Prezydialnego KPP w Grójcu.
3. Prowadzenie:
- dzienników korespondencyjnych, dziennika podawczego KPP w Grójcu
- rejestru akt prawnych KPP w Grójcu
- rejestr postępowań wyjaśniających
- ewidencji delegacji służbowych oraz ich wydawanie
4. Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.
5. Prowadzenie teczek zagadnieniowych Komendanta Powiatowego i jego Zastępców.
6. Obsługa systemu informatycznego Poczty Specjalnej.
7. Przygotowanie korenspondencji do wysłania wytworzonej przez Komendanta lub jego Zastępcę.
8. Odbiór Korespondencji- poczty Specjalnej od Wydziału Konwojowego KWP z siedzibą w Radomiu.
9. Przyjmowanie i wydawanie pakietów z dowodami osobistymi dla Urzędów Gmin i Miast w Grójcu, Warce, Mogielnicy, Nowym Mieście n/ Pilicą oraz Urzędów Gmin w Belsku Dużym, Błędowie, Chynowie, Jasieńcu, Pniewach.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- komunikatywność, dobra organizacja pracy
- Umiejętność organizowania
- Umiejętność koordynowania
- Systematyczność
- samodzielność
- Umiejętność analizy lub syntezy
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
NIP: 7962234609
REGON: 670897379
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BRZOZOWA 108, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agata Korczak
Nr telefonu: 47 7026242
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych- RODO (do pobrania ze strony bip.grojec.kpp.policja.gov.pl- w zakładce praca służba cywilna)
- oświadczenie lustracyjne
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie świadectw pracy
Oświadczenie musi być podpisane własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon