Numer oferty: StPr/25/1544
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Aleja Marsz.Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: przyjmowanie sprawozdań budżetowych od jednostek organizacyjnych;
obsługa finansowa jednostek budżetowych gminy;
opracowywanie harmonogramów przekazywania środków budżetowych do jednostek;
obsługa finansowa porozumień gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wymagana znajomość:
-ustawa o rachunkowości
-rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej
-rozporządzenie o klasyfikacji budżetowej
Niezbędne wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe:
-min. 5 lat stażu pracy
-doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości i finansów
kompetencje:
-planowanie i organizowanie pracy własnej
-gotowość do uczenia się i samorozwoju
-komunikatywność
mile widziane:
wykształcenie na kierunku ekonomii i bankowości
doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości w jednostce finansów publicznych, bankowości
MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ DO NAS, UDZIELIMY CI DODATKOWYCH INFORMACJI
58 527 36 84, 58 527 36 85, 58 527 36 95, 58 527 36 82
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA GDYNI
NIP: 5860022860
REGON: 000598486
Adres www: https://bip.um.gdynia.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Aleja Marsz.Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty oraz oświadczenia:
życiorys zawodowy;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie min. średnie;
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości i finansów;
kopie dokumentów potwierdzających min. 5 lat stażu pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za umyślne przestępstwa skarbowe;
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych oraz nieposzlakowanej opinii;
kandydat zamierzający skorzystać z uprawnienia wynikającego z posiadanego orzeczenia o niepełnosprawności jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Dokumenty należy składać elektronicznie, wypełniając formularz aplikacyjny dostępny po skopiowaniu linka https://bip.um.gdynia.pl/aktualne-nabory-i-konkursy,4/od-podinspektora-do-inspektora-w-wydziale-finansow-i-budzetu,614901 .
bądź w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Gdyni
lub przesyłać na adres:
Urząd Miasta Gdyni Wydział Kadr i Szkoleń, al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia
z dopiskiem Od podinspektora do inspektora w Wydziale Finasów i Budżetu oferta pracy
lub przesłać za pomocą ePUAP.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA APLIKUJĄCEGO NA STANOWISKO W URZĘDZIE MIASTA W ZAŁĄCZNIKU.
NA TWOJĄ APLIKACJĘ CZEKAMY DO 24.11.2025!
APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ DO URZĘDU PO OKREŚLONYM TERMINIE, NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.um.gdynia.pl/