Numer oferty: StPr/25/1348
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Mazurska 2, 14-105 Łukta, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy w zakresie spraw związanych z: gospodarowaniem nieruchomościami, dzierżawą gruntów, użytkowaniem wieczystym, nazewnictwem miejscowości, ulic, placów, sprzedażą oraz użyczeniem.
2. Przygotowanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych w zakresie prowadzonych spraw.
3. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem miejscowości, ulic i placów.
4. Nadawanie i zmiana numerów porządkowych nieruchomości oraz sporządzanie zawiadomień w przedmiocie nadania i zmiany numerów porządkowych nieruchomości.
5. Prowadzenie rejestru nazewnictwa ulic, placów oraz numeracji porządkowej w poszczególnych miejscowościach Gminy.
6. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z dzierżawą nieruchomości, w tym:
1) przygotowywanie i obsługa umów dzierżawy;
2) naliczanie i aktualizacja czynszów dzierżawnych;
3) sporządzanie zestawień dzierżawców do celów podatkowych;
4) sporządzanie wykazów nieruchomości;
5) przygotowywanie przetargów na dzierżawę gruntu, w szczególności: zarządzenia, komunikaty, wykazy nieruchomości, ogłoszenia do prasy, publikacja w BIP, wycena nieruchomości, protokoły z przetargu.
7. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym, w tym:
1) nabycie mienia na własność gminy;
2) sprzedaż nieruchomości gminnych;
3) zamiana nieruchomości;
4) przekazywanie mienia komunalnego w zarząd lub użytkowanie;
5) przekazywanie gruntów w użytkowanie wieczyste;
6) sprzedaż lokali.
8. Prowadzenie rejestru nieruchomości zbytych.
9. Organizacja i przygotowywanie przetargów dotyczących sprzedaży nieruchomości, w tym w szczególności: zarządzenia, komunikaty, wykazy nieruchomości, ogłoszenia do prasy, publikacja w BIP, wycena nieruchomości, protokoły z przetargu.
10. Przygotowanie dokumentacji do kancelarii notarialnej celem zawarcia umów notarialnych dotyczących sprzedaży, zamiany, zakupu, służebności przesyłu.
11. Ustalanie cen za grunty, budynki, urządzenia w drodze wyceny rzeczoznawcy.
12. Zabezpieczanie hipoteczne wierzytelności Gminy w stosunku do nabywcy przy sprzedaży nieruchomości w drodze bezprzetargowej i przy rozłożeniu na raty.
13. Aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, zarządu.
14. Prowadzenie spraw związanych z procedurą przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
15. Przygotowywanie oświadczeń o wykonaniu lub niewykonaniu prawa pierwokupu przez Gminę.
16. Prowadzenie procedury związanej z podziałami geodezyjnymi nieruchomości:
1) ocena prawidłowości sporządzenia wstępnego projektu podziału zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
2) przygotowanie propozycji wstępnych projektów podziału dla zadań wykonywanych z urzędu;
3) wydawanie postanowień opiniujących i decyzji o zatwierdzeniu projektu podziału nieruchomości;
4) prowadzenie rejestru wydanych decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości.
17. Prowadzenie procedury związanej z rozgraniczeniem nieruchomości:
1) wydawanie postanowień o wszczęciu postepowania;
2) upoważnianie geodetów do ustalania przebiegu granic;
3) wydawanie decyzji o rozgraniczeniach;
4) przekazywanie spraw do sądu w przypadku niemożności zawarcia ugody;
18. Przeprowadzanie procedury związanej ze scalaniem nieruchomości.
19. Sporządzanie wniosków o ujawnienie mienia komunalnego w księgach wieczystych.
20. Prowadzenie rejestru mienia komunalnego.
21. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków Gminy Łukta.
22. Sporządzanie i obsługa umów użyczenia nieruchomości.
23. Prowadzenie spraw związanych z górnictwem.
24. Pozyskiwanie zewnętrznych źródeł finansowych na realizację zadań gminy poprzez wdrażanie programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych funduszy pomocowych.
25. Przygotowywanie stosownej dokumentacji i wniosków na pozyskiwanie środków finansowych z programów pomocowych Unii Europejskiej i innych funduszu pomocowych.
26. Sporządzanie wniosków o płatność i rozliczanie projektów realizowanych z udziałem funduszy pomocowych.
27. Gromadzenie, aktualizacja oraz przekazywanie zainteresowanym podmiotom informacji o programach pomocowych.
28. Sporządzanie sprawozdań i informacji z wykorzystania środków pomocowych.
29. Współpraca z komórkami i podmiotami realizującymi projekty.
30. Poszukiwanie oraz pozyskiwanie zewnętrznych poza unijnych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych gminy.
31 Prowadzenie dokumentacji i programów rozwoju gminy.
32. Prowadzenie spraw z zakresu promocji i rozwoju gminy w tym:
1) przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacji o Gminie,
2) prowadzenie spraw informacyjnych urzędu, współpraca z mediami,
3 współpraca z przedsiębiorcami w celu wspólnej promocji gminy,
4) współudział w opracowaniu założeń polityki rozwoju gospodarczego, społecznego, i kulturalnego gminy,
5) opracowywanie informacji przeznaczonych do środków masowego przekazu,
6) organizowanie i merytoryczna obsługa spotkań organów gminy z partnerami zagranicznymi i krajowymi.
33. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązującego na stanowisku pracy.
34. Nadzór, przyjmowanie i odpowiedzialność materialna za sprzęt i wyposażenie stanowiska pracy.
35. Przekazywanie do archiwum zakładowego posiadanych dokumentów, dowodów księgowych a także teczek prowadzonych spraw - w terminach i w sposób przewidziany przepisami ogólnymi i wewnętrznymi
36. Pracownik w ramach swoich obowiązków uczestniczy w szkoleniach i naradach na które zostanie skierowany przez przełożonych
37. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego, Sekretarza i Wójta Gminy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: https://bip.lukta.com.pl/wakaty/111/54/Podinspektor_ds__gospodarki_nieruchomosciami/
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne wymagania formalne od kandydata:
1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
3. posiada wykształcenie wyższe,
4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków;
6. posiada nieposzlakowaną opinię;
Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu geodezji, gospodarki nieruchomościami lub administracji;
2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność,
4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole;
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy Łukta
NIP: 7411001424
REGON: 000538283
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mazurska 2, 14-105 Łukta, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: ) list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem;
5) wypełniony kwestionariusz osobowy oraz obowiązek informacyjny dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzorów stanowiących załączniki do ogłoszenia;
6) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
8) własnoręcznie podpisane pisemne oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
9) własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na określonym stanowisku;
10) własnoręcznie podpisane oświadczenie, o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
11) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia);
12) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, lub obywatelstwa kraju Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwa członkowskiego europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA), bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
13) własnoręcznie podpisane oświadczenie o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzania procesu naboru, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2019 poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1135.).
14) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu stwierdzam zgodność z oryginałem, miejscowość, data, czytelny podpis. Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Łukta w sekretariacie urzędu lub przesłać na adres Urzędu Gminy Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko Podinspektor ds.gospodarki nieruchomościami do dnia 18 listopada 2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu) do godz. 15:30.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 18.11.2025r., Godziny : 15:30