Numer oferty: StPr/25/11206
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
- bierze udział w procesie zakupu materiałów, usług, robót budowlanych na potrzeby Inspektoratu zgodnie z procedurami ustawy zamówień publicznych oraz procedurami wewnętrznymi (wyszukiwanie firm, wysyłanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert, analiza ofert, przedstawienie propozycji najkorzystniejszej oferty),
- przygotowuje i prowadzi postępowania przetargowe zgodnie z ustawą pzp, w tym tworzy dokumentację przetargową m.in. opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wzorów umów,
- przygotowuje dokumentację w celu publikacji na BIP i stronie internetowej zamawiającego dotyczącej postępowań m.in. na podstawie ustawy pzp,
- bierze udział w pracach komisji przetargowych w tym: współpracuje z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie prac nad projektami dokumentów zamówienia, również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania zapisów w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie dla danego zamówienia,
- sporządza projekty dokumentów związanych z procesem zakupów m.in. wnioski na wydatkowanie, protokoły z wyboru wykonawcy, zapytania ofertowe, przygotowuje projekty umów cywilnoprawnych,
- przygotowuje projekty regulaminów wewnętrznych oraz zarządzeń dotyczących postępowań o udzielanie zamówień publicznych w tym powołania Komisji Przetargowej,
- prowadzi komunikację Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania do dokumentacji postępowania w zakresie formalnoprawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania,
- przygotowuje projekty odpowiedzi na pytania Wykonawców i zmian SWZ,
- ustala kryteria wyboru oraz ocenia oferty,
- weryfikuje prawidłowość oraz kompletność dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań w odniesieniu do specyfiki danego zamówienia oraz wymogów ustawy pzp,
- przygotowuje i prowadzi czynności w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych,
- przygotowuje Plan postępowań z zamówień publicznych, sprawozdania oraz informacje kwartalne z zakresu zamówień publicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 08.12.2025
Data zakończenia: 07.12.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 001,15 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy (po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem odpracowania czasu wolnego),
- wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5% do 20% wynagrodzenia),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastkę),
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- dofinansowanie do biletów na imprezy kulturalne,
- dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych,
- możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
- wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,
- miejsce pracy w bardzo dobrze skomunikowanej okolicy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Pakiet MS Office
- umiejętność pracy w zespole
Pozostałe wymagania
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w zakresie zamówień publicznych co najmniej 5 lat,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego i prawa administracyjnego,
- analityczne i logiczne myślenie,
- umiejętności komunikacyjne i formułowania pism,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- znajomość pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy,
- efektywne zarządzanie czasem pracy,
- rzetelność i terminowość,
- umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- komunikatywna znajomość języka polskiego.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe prawo, administracja, ekonomia,
- studia podyplomowe związane z zamówieniami publicznymi,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość procedur związanych z wdrażaniem programów UE.
Praca w godzinach: 8:15 - 16:15
Dokumenty niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
Aplikować można do 26.11.2025
W formie papierowej na adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa Sekretariat pok. 212
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: Oferta pracy BA
w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), e-Doręczenia: AE:PL-60373-42583-JDJGI-23
lub pocztą elektroniczną w formie skanów dokumentów na adres: kadry_warszawa@wiih.org.pl
Dokumenty przesłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP.
Kontakt: tel. 22 826 12 19
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W WARSZAWIE
NIP: 5251576450
REGON: 000136946
Krótki opis działalności gospodarczej: kontrola placówek handlowych,usługowych i gastronomicznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 826 12 19
E-mail: kadry_warszawa@wiih.org.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - W formie papierowej na adres: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa Sekretariat pok. 212
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: Oferta pracy BA
w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), e-Doręczenia: AE:PL-60373-42583-JDJGI-23
lub pocztą elektroniczną w formie skanów dokumentów na adres: kadry_warszawa@wiih.org.pl
Dokumenty przesłane elektronicznie muszą być podpisane profilem zaufanym ePUAP.