Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 listopada 2025 (wtorek)

Referent ds. gospodarowania nieruchomościami na wieloosobowym stanowisku ds. gospodarki gruntami i rolnictwa - Radymno, podkarpackie

Data dodania: 2025-11-12
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Pracodawca: Urząd Gminy Radymno
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, zarządzanie.

Numer oferty: StPr/25/1125

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lwowska 38, 37-550 Radymno, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku referent ds. gospodarowania nieruchomościami
1. W zakresie realizacji gospodarki komunalnej i mieszkaniowej:
1) realizacja polityki mieszkaniowej Gminy w zakresie administrowania, gospodarowania
i zarządzania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,
2) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przydzielenie mieszkań,
3)prowadzenie spraw związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy,
4) prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej,
5) przygotowanie projektów aktów w sprawie stawek czynszu, opłat za lokale
i nieruchomości budynkowe,
6)przygotowywanie lokali użytkowych do obrotu: w tym; przygotowywanie projektów uchwał w sprawach obrotu nieruchomościami, podawanie ich do publicznej wiadomości, przeprowadzanie procedur przetargowych na najem lokali,
7)obsługa i przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do zawierania umów najmu, ich przedłużanie i rozwiązywanie, aktualizowanie stawek czynszu i dokonywanie wszelkich zmian w umowach,
8)monitorowanie stanu technicznego i wykorzystania nieruchomości będących własnością Gminy oraz wnioskowanie o przeprowadzenie ich remontu lub konserwacji.
2. W zakresie realizacji zadań związanych z zarządzaniem i utrzymaniem cmentarzy komunalnych, cmentarzy i grobów wojennych oraz domów przedpogrzebowych:
1) zapewnienia prawidłowego stanu sanitarnego i technicznego cmentarzy,
2) prowadzenie ewidencji grobów i wydawanie zezwoleń na pochówek,
3) ustalanie i pobieranie opłat za miejsca grzebalne i usługi cmentarne,
4) tworzenie i egzekwowanie regulaminu cmentarza, który określa zasady panujące na terenie nekropolii,
5)sprawowanie dozoru nad cmentarzami wojennymi, w tym współpraca z innymi organami; Podkarpackim Konserwatorem Zabytków, Wojewodą Podkarpackim w zakresie prawidłowego utrzymania cmentarzy i grobów wojennych.
3. Współpraca z Referatem Inwestycji i Przedsiębiorczości w zakresie inwestycji
i remontów lokali mieszkalnych, użytkowych i cmentarzy.

Wymagania niezbędne:
1.Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie wyższe kierunkowe: prawo, zarządzanie.
6. Staż pracy: co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, ustawy o grobach i cmentarzach wojennych, ustawy Kodeks cywilny, ustawy Kodeks postępowania cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw.
2. Umiejętność właściwej interpretacji i stosowania aktów prawnych oraz redagowania pism urzędowych.
3. Umiejętność obsługi pakietów biurowych MS Office (Word, Excel, Power Point).
4. Predyspozycje osobowościowe: samodyscyplina pracy, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista, odporność na stres, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.


https://bip.ires.pl/gfx/ug-radymno/files/nabor/2025/gospodarka_gruntami/IMG_0001.pdf
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 30.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: prawo, zarządzanie.
Uprawnienia:
  • OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Inne] : https://bip.ires.pl/gfx/ug-radymno/files/nabor/2025/gospodarka_gruntami/IMG_0001.pdf

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Radymno
NIP: 7921021070
REGON: 650015700
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lwowska 38, 37-550 Radymno, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej.
Wyżej wymienione dokumenty winne być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
3. Wypełniony kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1)
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectw pracy)
a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające okres zatrudnienia.
6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (jeśli kandydat posiada).
7. Referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada).
8. Informacja dotyczącą przetwarzania danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Radymno oraz oświadczenie
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w przypadku podania przez kandydata danych innych niż wymienione w art. 221 ustawy Kodeks pracy (załącznik nr 2),
9. Oświadczenie dotyczące publikacji informacji o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (załącznik nr 3)*.
10. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 4)*.
11. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 4)*.
12. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 4)*.
13. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii (załącznik nr 4)*.
14. Oświadczenie o miejscu zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, o ile nie zostało podane w kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w danych kontaktowych (załącznik nr 5)*.
15. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a, ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do przedłożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Wszystkie kserokopie dokumentów dołączonych do aplikacji należy potwierdzić za zgodność z oryginałem" i opatrzyć własnoręcznym czytelnym podpisem.
Oświadczenia kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Radymno w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek, środa, czwartek i piątek w godz. od 700 do 1500, natomiast we wtorek od 8.00 do 16.00 lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Radymno ul. Lwowska 38, 37-550 Radymno,
w terminie do 25 listopada 2025 r., w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze referent ds. gospodarowania nieruchomościami na Wieloosobowym stanowisku ds. Gospodarki Gruntami i Rolnictwa.


Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-11-12
ostatnia aktualizacja: 2025-11-13
Komentarze
27 listopada 2025 (czwartek)
Magazynier - Lubin, dolnośląskie
12 grudnia 2025 (piątek)
Stolarz - Sądrożyce, dolnośląskie
Polityka Prywatności