Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 26 listopada 2025 (środa)

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-11-07
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/11124

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników;
2. Wystawianie innych dokumentów przewozowych;
3. Kompleksowa obsługa pasażerów w przypadku wystąpienia; nieregularności w przewozach lotniczych;
4. Sporządzanie raportów sprzedaży;
5. Realizowanie zleceń wypłaty z tytułu nieregularności;
6. Dokonywanie i rozliczanie zwrotów;
7. Przyjmowanie reklamacji pasażerskich;
8. Wystawianie faktur;
9. Udzielanie informacji o produktach LOT i warunkach przewozu;
10. Odprawa pasażerów w ramach dostępnych systemów;
11. Współpraca z innymi podmiotami zaangażowanymi w obsługę pasażerów na lotnisku Chopina w Warszawie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 07.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca klienta
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Doradca klienta
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Bezpośrednia obsługa klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność
  • odporność na stres

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność bezpośredniej obsługi klienta,
- odporność na stres,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- systematyczność,
- kreatywność,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność i samodzielność,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- znajomość języka polskiego na poziomie B2.

Praca zmianowa w godz. 5:00-23:59.

Aplikacje wyłącznie przez formularz aplikacyjny: https://form.erecruiter.pl/form/e76948656cc44f0395889363ba1fe53d?skkcfg=9a567c365d4c4b7793e837ff858191f4&skklocationId=1412&skkExternalOfferId=267417&skkCountryId=1&skkRegionId=7

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
NIP: 5220002334
REGON: 010058960
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Komitetu Obrony Robotników 43, 02-146 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacje wyłącznie przez formularz aplikacyjny: https://form.erecruiter.pl/form/e76948656cc44f0395889363ba1fe53d?skkcfg=9a567c365d4c4b7793e837ff858191f4&skklocationId=1412&skkExternalOfferId=267417&skkCountryId=1&skkRegionId=7
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://form.erecruiter.pl/form/e76948656cc44f0395889363ba1fe53d?skkcfg=9a567c365d4c4b7793e837ff858191f4&skklocationId=1412&skkExternalOfferId=267417&skkCountryId=1&skkRegionId=7

opublikowano: 2025-11-07
Komentarze
Polityka Prywatności