Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 listopada 2025 (środa)

Podinspektor /inspektor ds. rozliczeń w referacie ik - Podkowa Leśna, mazowieckie

Data dodania: 2025-11-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Pracodawca: Urząd Miasta Podkowa Leśna
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie branżowe

Numer oferty: StPr/25/0393

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Naliczanie i wystawianie faktur za wodę i ścieki, przygotowanie projektów umów, prowadzenie ewidencji przyłączy wod-kan, prowadzenie ewidencji i kontrola deklaracji za gospodarowanie odpadami komunalnymi, naliczanie opłat za odbiór odpadów komunalnych, prowadzenie postępowań administracyjnych, , zarządzanie cmentarzem komunalnym, sporządzanie analiz, sprawozdań itp.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie branżowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530 j.t.)
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne lub finansowe, w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 lata udokumentowanego stażu pracy.
- Min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji samorządowej lub rządowej.
Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze.
Wymagania dodatkowe:
Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, ustawy o podatku od towarów i usług, samorządu gminnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, prawa zamówień publicznych.
- Mile widziana znajomość obsługi programu Info-System R. i T. Groszek.
- Ogólna wiedza o Mieście - Ogrodzie Podkowa Leśna, topografii miasta.
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
- Wysoka kultura osobista.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy zapewniająca terminową realizację zadań.
- Pożądane kompetencje: dążenie do rezultatów, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów, umiejętności analityczne, otwartość na zmiany, umiejętność pracy w stresie, pod presją czasu.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Podkowa Leśna
NIP: 5341465599
REGON: 000527138
Krótki opis działalności gospodarczej: urząd miejski
Adres www: https://podkowalesna.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, powiat: grodziski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Smysło
Nr telefonu: 227592100
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny.
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik 1)
- Kopie świadectw pracy i inne dokumenty (zaświadczenia) potwierdzające staż pracy, doświadczenie zawodowe i posiadane uprawnienia.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe umyślne oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (Załącznik 2).
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kandydaci, którzy nie złożą wymaganych dokumentów i oświadczeń nie zostaną dopuszczeni do udziału w naborze.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: do 19.11.2025 r. do godz. 16:00

opublikowano: 2025-11-07
Komentarze
Polityka Prywatności