Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 listopada 2025 (środa)

Inspektor ds. kadrowych w referacie organizacyjnym - Lidzbark Warmiński, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-11-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Pracodawca: Urząd Gminy Lidzbark Warmiński
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: każde średnie

Numer oferty: StPr/25/0686

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, prac społecznie użytecznych, prac nieodpłatnych - dozorowanych.
2. Przygotowanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów.
3. Kierowanie na wstępne badania lekarskie osób podejmujących pracę.
4. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia środków ochrony osobistej.
5. Ewidencja czasu pracy pracowników.
6. Prowadzenie sprawozdań statystycznych dotyczących zadań wykonywanych na stanowisku pracy.
7. Współpraca z powiatowym urzędem pracy, sporządzanie wniosków o prace interwencyjne, roboty publiczne i staże.
8. Prowadzenie spraw dotyczących urlopów pracowników.
9. Przygotowywanie zaświadczeń w sprawach pracowniczych.
10. Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
11.Sporządzanie umów zleceń dla pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych.
12. Ustalanie wysokości składki wypadkowej.
13. Prowadzenie dokumentacji związanej z przestrzeganiem dyscypliny pracy.
14. Ewidencjonowanie dokumentacji okresowych ocen pracowników samorządowych zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
15. Zgłaszanie korekty okresów podlegających ubezpieczeniu społecznemu lub zdrowotnemu(druk ZUS KOA).
16. Prowadzenie spraw dotyczących praktyk uczniów i studentów.
17. Przygotowywanie i przechowywanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze a także, przygotowywanie i przechowywanie dokumentów dotyczących służby przygotowawczej pracowników Urzędu na stanowiskach urzędniczych.
18. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 6 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: każde średnie

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne:
1) posiadane obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe;
4) co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych jst lub jednostkach organów administracji publicznej;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;
7) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego, jednostkach organizacyjnych jst. lub jednostkach organów administracji publicznej na stanowiskach związanych z zatrudnianiem pracowników
i obsługą kadrowo-finansową;
2) umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce;
3) znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Kodeks pracy, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy Karta nauczyciela, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej;
4) obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na
w/w stanowisku,
5) umiejętność komunikowania się.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Lidzbark Warmiński
NIP: 7431596739
REGON: 000538225
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Kinga Suchomska
Nr telefonu: 897673274 w.44
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, wg załączonego wzoru;
3) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;
5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie;
6) kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe;
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, wg załączonego wzoru;
8) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, wg załączonego wzoru;
9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
wg załączonego wzoru;
10) w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust.2 - dokumenty określone w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (jeśli takie posiada) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pokoju Nr 30 (sekretariat Urz.Gm.) lub przesłać w terminie do dnia 12 listopada 2025 r. (środa) do godz. 1500
na adres:

URZĄD GMINY
Lidzbark Warmiński
ul. Krasickiego 1
11-100 Lidzbark Warmiński

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Inspektor ds. kadrowych w Referacie Organizacyjnym.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2025-11-07
Komentarze
Polityka Prywatności