Numer oferty: StPr/25/1475
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Gminna 14, 42-244 Mstów, powiat: częstochowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: prowadzenie całości spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
opracowywanie regulaminu komisji przetargowej, uczestniczenie w pracach komisji oraz jej obsługa kancelaryjno - techniczna,
opracowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania zamówienia, przygotowywanie zaproszenia do składania ofert,
opracowywanie dokumentacji postępowań i protokołów postępowań,
przygotowywanie dla wykonawców umów będących rezultatem przeprowadzonych postępowań,
rozpatrywanie protestów przy udziale komisji przetargowej,
opisywanie faktur pod względem zgodności z przeprowadzonym postępowaniem,
prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
opracowywanie dokumentów wewnętrznych regulujących procedury zamówień publicznych w Urzędzie,
prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów,
reprezentowanie Urzędu w ramach udzielonych upoważnień w kontaktach z Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych,
współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych, z pracownikami merytorycznymi oraz z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie zamówień publicznych.
Szczegółowe informacje o naborze znajdują się w BIP jednostki pod linkiem https://www.bip.mstow.finn.pl/bipkod/40891566
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub z zakresu zamówień publicznych,
doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych,
znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Microsoft Office, poczta elektroniczna),
umiejętność pracy w zespole, rzetelność, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość,
znajomość przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych, w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji i zastosowania do wykonywanych zadań
Szczegółowe wymagania dla stanowiska znajdują się w ogłoszeniu o naborze w BIP jednostki pod linkiem https://www.bip.mstow.finn.pl/bipkod/40891566
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY MSTÓW
NIP: 9490338365
REGON: 000542729
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gminna 14, 42-244 Mstów, powiat: częstochowski, woj: śląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegółowe informacje o naborze znajdują się w BIP jednostki pod linkiem https://www.bip.mstow.finn.pl/bipkod/40891566
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta